۱۶ شهریور ۱۳۹۵

شرکت LG Chem محصولات پُلی ‌اولِفین را توسعه می‌دهد

شرکت LG Chem با فناوری انحصاری خود تولید محصولات پلی اولفین را گسترش می‌دهد تا بهترین کیفیت را برای پلی استر و پلی پروپیلِن ایجاد کند. این توسعه بخشی از برنامه این شرکت برای افزایش رقابت و افزایش فروش مواد پتروشیمی ارزشمند از 3 هزار میلیارد وون (معادل 2.7 میلیارد دلار امریکا) به 7 هزارمیلیارد وون کره تا سال 202 به شمار می‌رود.

علاوه بر این، LG Chem در نظر دارد محصول اتیلن را نیز گسترش دهد. هم اکنون، این شرکت ظرفیت تولید 2.2 میلیون تن اتیلن را در کره جنوبی دارد.

این شرکت 400 میلیارد وون کره برای افزایش تولید الاستومر، که نوعی رزین مصنوعی ارزشمند است، سرمایه‌گذاری کرده. شرکت LG Chem در زمره یکی از چهار شرکت برتر در دنیا برای تولید الاستومر است.

همچنین، به تدریج ظرفیت تولید آکریلونیتریل-بوتادین-استیرن (ABS) توسط این شرکت دو برابر خواهد شد. در حال حاضر، LG Chem بزرگترین تولیدکننده ABS  در دنیا نامیده می‌شود که از ظرفیت تولید 300 هزار تن در کارخانه‌اش واقع در چین برخوردار است.

با این حال، LG Chem به کسب و کار اصلی خود، مرکز انشقاق نفتا، که منابع اصلی موارد پتروشیمی را تولید می‌کند ادامه خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید