۰۱ آبان ۱۳۹۵

ال‌جی برای “دیوار تجربه تلویزیون” خود جایزه طلا گرفت

 

نمایش درون‌فروشگاهی دیوار تجربه ال‌جی (Experience Wall) مفتخر به دریافت جایزه “بهترین‌ محصول عصر حاضر” شد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس امریکا برای نصب دیوار تجربه تلویزیون ال‌جی که روی آن تلویزیون‌های OLED، Super UHD و سیستم‌های صوتی درجه یک ال‌جی محصول 2016 نصب شده بود از موسسه Path to Purchase Institute جایزه Best of the Times (بهترین محصول عصر حاضر) را دریافت کرد. این جایزه بالاترین افتخار در بیست و یکمین سال رقابت “جایزه طراحی عصر حاضر” (Design of the Times Awards) است.

lgexperiencewall_6-30_-16_

دیوار تجربه تلویزیون ال‌جی توسط ال‌جی الکترونیکس امریکا ایده‌پردازی و توسط Design Phase تولید شده است. این دیوار یک نمایشگر تلویزیون تعاملی است که به خریداران در مورد جدیدترین پیشرفت‌های تلویزیون در زمینه کیفیت تصویر در تلویزیون‌های OLED و Super UHD محصول 2016 ال‌جی که برنده جایزه شده‌اند اطلاعات لازم را می‌دهد؛ چیزهایی نظیر فناوری HDR و وضوح 4K Ultra HD .

در این رقابت‌ها از میان 250 شرکت‌کننده رقیب، ال‌جی جایزه طلا را برای “طراحی برتر” در بخش محصولات الکترونیک مصرفی و جایزه کلیِ پلاتینیوم را در تمامی بخش‌ها به عنوان “بهترین محصول در عصر حاضر” به خانه برد.

ال‌جی شرکت Design Phase را مسئول طراحی این دیوار کرد و چندین نمونه از دیوار تجربه تلویزیون (TV Experience Wall) را در ابعاد مختلف در فروشگاه‌های Best Buy پیش از فروشگاه‌های دیگر نصب کرد تا مشتریان بهتر بتوانند تلویزیون را بشناسند و فناوری‌های نوظهور و جدید را تجربه کنند.

dot16_199

راشل اولسون، مدیر ارشد بازاریابی مشتری ال‌جی الکترونیکس امریکا، که از سوی مؤسسه Path to Purchase Institute  مفتخر به دریافت عنوان “بانوی برتر سال 2016” شده است، گفت: «OLED، HDR و 4K فناوری‌های شگفت‌انگیز جدیدی هستند اما برخی از مشتریان ممکن است درک این فناوری‌ها برایشان مشکل باشد یا دانش کافی در مورد آنها نداشته باشند. دیوار تجربه تلویزیون راهی ایده‌آل برای آموزش معنی‌دار به مشتریان و شیوه‌ای بسیار سرگرم‌کننده برای فروشندگان ماست.»

موسسه Path to Purchase Institute یک انجمن جهانی است که به نیازهای برندها، سازندگان، فروشندگان، آژانس‌ها و کل اکوسیستم راهکاریابی خدمت می‌کند و روش‌های خرید ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید