۲۴ آبان ۱۳۹۵

این سازه فرانما است؟!

دعوت ال‌جی از مشتریان و عابران نیویورکی برای مشاهده محصولات جدید  

ال‌جی مشتریان خود را دعوت کرد تا تجربه جدید محصولات برند SIGNATURE ال‌جی را در یک گالری چهارنبش در نیویورک داشته باشند که از بیرون فرانما یا شفاف به نظر می‌رسد.

ال‌جی با همکاری آژانس تبلیغاتی First  و Hs Ad USA سازه‌ای را در مرکز راک فلر نیویورک طراحی کرد.

به مناسبت جشن ورود برند LG SIGNATURE به امریکا، شرکت ال‌جی محصولات جدید LG SIGNATURE Gallery را در رخدادی جدید و متفاوت به نمایش گذاشت. این سازه طوری طراحی شده بود که از نظر عابران نیویورکی فرانما به نظر می‌رسید.

lg_signature_gallery-1

سازه چهارنبش ال‌جی از 6 تا 10 اکتبر در مرکز راک فلر نیویورک به نمایش درآمد و از پنل‌های LED ساخته شده بود که محتوا را با حالتی فریبنده به شکل فرانما نمایش می‌ داد. مایکل ریس، معاون ارشد خلاقیت و طراحی در First، گفت: «از طریق ترکیب تصاویر باکیفیت و سرورهای رسانه ظاهر این گالری فرانما توسط نمایش تصاویر ویدئویی زنده از طرف دیگر سازه و نقشه‌برداری محتوای سمت دیگر سازه امکان‌پذیر شد. با این ترفند عابران فکر می‌کرند که ساختمان‌های آن طرف خیابان را می‌بینند و این سازه شیشه‌ای و فرانما است. این راهکار فنی با دوربین‌های SLR برای ضبط ویدئو پیاده شد و از سرورهای رسانه Watchout  برای نقشه‌برداری، ترکیب و پخش و کاشی‌های LED 6 میلی‌‌متری که به طور کامل سازه را در بر می‌گرفت استفاده شد.»

بازدید از این سازه برای عموم آزاد بود و مشتریان می‌توانستند خودشان محصولات مجموعه جدید را از نزدیک تجربه کنند. این محصولات شامل تلویزیون‌های LED و ماشین لباسشویی و ظرفشویی استیل مشکی و خشکشویی سفید بودند. گالری LG SIGNATURE با این سازه اواخر امسال به لس‌آنجلس منتقل می‌شود تا در آنجا نیز به نمایش در آید.

لطفاً تصاویر این سازه را در گالری زیر مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید