۰۴ آذر ۱۳۹۵

منتظر باشید: اینترنت اشیا در همه لوازم خانگی ال‌جی

شرکت ال‌جی سال آینده اینترنت اشیا را در همه لوازم خانگی خود به کار می‌برد.

ال‌جی آماده گنجاندن فناوری اینترنت اشیا در همه محصولات خانگی خود از سال آینده است و برای ماندن در میدان رقابت صنعت اینترنت آشیا که به سرعت در حال تغییر و رشد است همه تلاش خود را به کار گرفته است.

ال‌جی تصمیم دارد دسترسی به وای-فای و تشخیص صدا و تصویر را بر اساس هوش مصنوعی در لوازم خانگی خود که سال آینده پرده‌برداری می‌شوند به کار ببرد.

این شرکت واحد جدیدی را مختص به هوش مصنوعی در بخش لوازم خانگی  و تهویه مطبوع هوا اختصاص داده است. علاوه بر این، کسب و کار لوازم خانگی هوشمند خود را که مسئول محصولات اینترنت اشیا است از دفتر اصلی به مرکز تحقیق و توسعه گاسان در جنوب سئول منتقل کرده است تا تا ارتباطات و همکاری بین واحد اینترنت اشیا و تیم تحقیق و توسعه لوازم خانگی بازده بیشتری داشته باشد و با سرعت بالاتری پیش رود.

94101e1bfa3bfa8835af940cab16e302_1464059892_5675

به گفته یکی از مقامات ال‌جی، این شرکت امیدوار است که جدیدترین تصمیماتش بخش لوازم خانگی با فناوری اینترنت اشیا را تقویت کند تا در بازار اینترنت اشیا بتواند برنده و پیشگام شود. وی افزود هر کدام از لوازم خانگی که سال آینده عرضه شوند قابلیت کنترل با یک تلفن هوشمند را دارند.

لوازم خانگی مجهز به وای-فای می‌تواند با تلفن هوشمند کنترل شود و بدین وسیله نه تنها کاربر آسایش بیشتری دارد بلکه طراحی ظریف، شیک و ساده‌تری خواهد داشت. مثلاً نمایشگر بزرگتر، پنل کاربردی با کلیدهای زیاد، سوییچ یا کلیدهای چرخان از لوازم خانگی هوشمند حذف خواهند شد.

همچنین، ال‌جی برنامه خود را برای روبات‌های مجهز به هوش مصنوعی بررسی می‌کند تا بتواند خدمات خانه متصل به اینترنت را تکمیل کند. بخش لوازم خانگی طی بیانیه‌ای در ماه سپتامبر اعلام کرد که در حال ایجاد تیم تولید روبات است و در زمینه معرفی روبات‌های مجهز به هوش مصنوعی کار می‌کند.

ahn-seung-kwon-at-ces-2015

ال‌جی برای سرعت بخشیدن به چنین اقداماتی شکل سازمان خود را تغییر می‌دهد تا واحد اینترنت اشیا به منزله یک مرکز ابری (کلاود) و مرکز تحقیقات هوشمند با این پروژه همکاری نزدیک داشته باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید