۲۸ آذر ۱۳۹۵

آشپزی راحت‌تر با چند ترفند در دستگاه مایکروویو ال‌جی

با این ترفندها آشپزی با مایکروویو ال‌جی را راحت‌تر و مدرن‌تر از همیشه تجربه کنید. 

1- پوست کندن سیر
وقتی محدودیت زمانی داشته باشید، پوست کندن سیر اصلا کار راحتی محسوب نمی شود. پس حبه های سیر را در یک سبد قرار داده و آن را داخل دستگاه مایکروویو قرار دهید. سپس برای 15 ثانیه با حداکثر دما حرارت دهید. با این کار رطوبت روی پوست سیر باقی می ماند، اما به شکلی در می آید که راحت از سیر جدا می شود.

2- تبدیل عسل شکرک زده به حالت اول
اگر عسلتان شکرک زده و سفت شده است، یک راه حل برایتان وجود دارد. درب شیشه را برداشته و شیشه را داخل مایکروویو قرار دهید و با حداقل دما 2 دقیقه حرارت دهید. همه چیز به حالت اول بر می گردد.

photo_2016-12-18_16-04-42

3- گرفتن آب بیشتر از لیمو
لیموها را با سبد در دستگاه مایکروویو قرار داده و با حداکثر دما 10 تا 20 ثانیه حرارت دهید. حالا لیموهایتان را برش داده و با فشردن آن شروع به آبگیری کنید. شگفت زده خواهید شد.

4- برش دادن پیاز بدون سوزش چشم
قسمت های بالا و پایین پیاز را برش داده و در دستگاه مایکروویو قرار دهید. حالا با حداکثر دما 30 ثانیه آن را حرارت دهید. با این کار، پوست پیاز خشک می شود. طعم پیاز باقی می ماند، اما آنزیم هایی که باعث سوزش چشم می شوند از بین می روند. پس می توانید با خیال راحت پیازهایتان را برش بزنید.

5- کندن پوست میوه ها
اگر تصمیم دارید میوه هایی مانند هلو یا گوجه فرنگی را پوست بکنید، کافی است آن ها را به مدت 30 ثانیه در مایکروویو حرارت داده و پس از آن به مدت 2 دقیقه به آن ها فرصت دهید که سرد شوند. بعد از این کار، پوست آن ها به راحتی کنده می شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید