۱۱ آذر ۱۳۹۵

یخچال فریزر جدید ال‌جی در بازار ایران

یخچال‌ پایین‌فریزر جدید ال‌جی (مدل MDF62) با گنجایش 28 فوت و طراحی جدید 4 در French Door و امکانات پیشرفته به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران در رنگ‌های سفید و نقره‌ای به فروش می‌رسد.


کمپرسور خطی اینوِرتر  

در قلب یخچال ال جی، کمپرسور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor) قرار گرفته که بی صدا و با قدرت کار می کند، اما انرژی کمتری مصرف می کند. درکمپرسور های معمولی میل لنگ و اجزای گرداننده باعث اتلاف انرژی و تولید سر و صدا می شود، در حالی که در کمپرسور اینورتر خطی اجزاء مستقیماً به موتور متصل شده و صدا و تلفات انرژی کمتری ایجاد می شود. کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی، این محصول را در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است.

mdf62-2

لامپ‌های دکوراتیو LED

فضای داخلی یخچال‌های ساید بای ساید ال‌جی با لامپ‌های دکوراتیو LED مزین شده است که علاوه بر ایجاد فضایی نورانی و زیبا مصرف کمتری نسبت به لامپ‌های معمولی دارند. طول عمر لامپ‌های LED هفت برابر لامپ‌های معمولی است.

یخساز باریک داخل درب
فضای بیشتر با انتقال یخ‌ساز روی درب امکان‌پذیر شده است. مخزن یخ‌ساز در یخچال‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کند. اما خوشبختانه ال‌جی این مشکل را برطرف کرده و یک مخزن باریک یخ‌ساز روی درب یخچال تعبیه کرده که به باز شدن فضای داخلی یخچال کمک شایانی کرده است. با این نوآوری وسایل بیشتری در یخچال می‌توانید جای دهید. این یخ‌ساز به دو صورت قالبی و خرد شده یخ ارائه می‌کند.

mdf62-3

 طراحی زیبا

بخچال پایین‌فریزر ال‌جی مدل MDF62 نه تنها قابلیت‌های کاربردی، بلکه طراحی ظاهری زیبا و در عین حال استحکام و دوام بسیار زیادی نیز دارد. بافت‌ بدنه یخچال زیبایی بیشتری به ظاهر آن بخشیده است و با هر نوع دکوراسیون آشپزخانه‌ای نیز جفت می‌شود.

10 سال گارانتی موتور

این محصول جدید با درجه مصرف انرژی A، طبق آزمایشات شرکت، بیش از 20 سال عمر می‌کند و شرکت گلدیران و ال جی به دلیل اطمینانی که به فناوری کمپرسور اینورتر خطی خود دارند، به مدت 10 سال گارانتی طلایی کمپرسور را تضمین می‌کند.

mdf62-4

در نمایندگی‌های فروش ال‌جی-گلدیران، قیمت مدل MDF62NS یخچال پایین‌فریزر ال‌جی با رنگ نقره‌ای 79,500,000 ریال و مدل MDF62W سفیدرنگ 75,800,000 ریال است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های رسمی این محصول جدید را خریداری نمایید.

۱ نظر

حسين ۱۳ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

تا انجائی که اطلاع دارم این تنها یخچال فریزر فرانسوی( یخچال فریزرهایی که یخچال آن افقی به سمت چپ و راست ودر فریزر آنها بصورت عمودی روبه جلو باز می شود که با توجه به نوع طراحی در در زمان بازکردن درب فریزر هوای سرد کمتری خارج و به همین لحاظ راندمان مصرف انرژی بهتری دارند ) تک دردر بخش فریزر می باشد که همزمان به مخزن کف که بعلت قرار گرفتن موتورعمق کمتری دارد و مخزن بالایی دسترسی پیدا می کند

نظر دهید