۲۹ مرداد ۱۳۹۴

ال‌جی Magna؛ هوشمندی قدرتمند مخصوص عکاسی

ال‌جی Magna یک گوشی هوشمند میان‌رده است که به پردازنده چهارهسته‌ای مجهز است. با مشاهده این گوشی متوجه انحنای ملایمی خواهید شد که به G Flex 2 شباهت دارد و گرفتن در دست را راحت می‌کند. با هم قابلیت‌های ویژه این گوشی را مرور خواهیم کرد:

صفحه نمایش 5 اینچ با قابلیت لمس درون‌سلولی

حذف لایه‎های اضافی و یکپارچه کردن سنسورها با نمایشگر 5 اینچی FWVGA در این گوشی، باعث شده کیفیت تصویر بهبود یابد و تصاویری شفاف و روشن و رنگ‎هایی زنده به نمایش گذاشته شود.

پردازنده چهارهسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی

این پردازنده چهارهسته‎ای از پس تمام کارهای شما بر می‌آید و با وجود آن می‎توانید با خیال راحت برنامه‎های مختلف را به‎صورت همزمان اجرا کنید.

انحنایی ظریف در طراحی بی‌نظیر

طراحی منحصر به فرد این دستگاه با انحنای ظریفی که دارد نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.

باتری 2540 میلی‌آمپر ساعت

باتری 2540 میلی‌آمپر ساعت همان کارایی و دوامی را که می‌خواهید به شما می‌دهد. پس کمتر نگران شارژ خود باشید و بیشتر به کارهای خود بپردازید.

بلندگوی یک واتی

بلندگویی با صدای پرعمق و شفاف که صداهای زیر و بم را با کیفیتی مطلوب پخش می‌کند.

عکاسی با حرکت دســت

دوربین را با باز کردن دست خود فعال کنید تا با بستن آن شمارش معکوس شروع شود، ژست مناسب را بگیرید و عکصی به یاد ماندنی ثبت کنید.

عکاسی آســـان با یک لمس

با لمس هر نقطه‌ای از صفحه می‎توانید بلافاصله عکس‎هایی با وضوح بالا و کیفیت 8 مگاپیکسل ثبت کنید.

نــــور دوربین جلو

با وجود این امکان، می‎توانید حتی در نور کم هم سلفی‌هایی با کیفیت خوب بگیرید.

نگاه اجمالی

فقط با یک حرکت انگشت اطلاعاتی همچون ساعت و اعلان‌ها را مرور کنید، بدون این‌که روی مصرف باتری تأثیری بگذارید.

کلید پشـــتی

کلید پشتی به‌شکلی جاگذاری شده که دقیقاً زیر انگشت اشاره کاربر قرار می‎گیرد تا کاربر بتواند با راحتی بیشتری از کلیدهای میان‎بر استفاده کند.

قاب هوشمند  QUICKCIRCLE

در دایره اصلی این قاب هوشمند، چهار برنامه محبوب شما قرار می‎گیرد تا دسترسی سریع‎تری به آن‎ها داشته باشید. علاوه بر این، نور باریک دور دایره، ظاهری شیک و کارامدتر به آن می‎بخشد. قاب QUICKCIRCLE به‎طور جداگانه به فروش می‎رسد.

۱ نظر

محمد مهدی ۵ بهمن ۱۳۹۸ پاسخ

من یک مشکلی دارم ونزدیک به یک ماه که دنبال کاوربرای الجی مگنا میگردم اما جایی پیدا نمیکنم.ممنون میشم راهنماییم کنید. گاردم قدیمی شده.

نظر دهید