۰۶ دی ۱۳۹۵

آنچه باید در مورد رابط کاربری +UX 5.0 در ال‌جی V20 بدانید

ال‌جی V20 با رابط کاربری موبایل ال‌جی +UX 5.0 عرضه می‌شود و امکانات چندرسانه‌ای را با کاربری آسانی که در خور نیازهای مشتریان است ارائه می‌دهد.

ال‌جی +UX 5.0 نسخه به‌روزشده از ال‌جی UX 5.0 است که اولین بار در ال‌جی G5 معرفی شد. این اولین رابط کاربری تلفن هوشمند دنیاست که با سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا اجرا می‌شود.

ال‌جی V20 از قابلیت چندپنجره یا Multi-window برای نمایش دو برنامه کاربردی به صورت همزمان و در صفحات جداگانه برخوردار است و کاربران می‌توانند با کمک آن متن‌ها، تصاویر و فایل‌ها را از یک برنامه کاربردی به برنامه کاربردی دیگر انتقال دهند. ترکیب این پیشرفت‌ها با نمایشگر اصلی 5.7 اینچ IPS Quantum بهترین قابلیت‌های چندرسانه‌ای را میسر می‌کند.

در ادامه، با امکانات این رابط کاربری بیشتر آشنا شوید:

gizblog-itwp-contentuploads201609lg-ux-5-0-plus-3-54b7056c8b31a06f1a2eb96ba9c2d1f7ff58b346

  • صفحه‌نمایش دوم

آسایش را با نمایشگر دومی که بزرگ می‌شود تجربه کنید

دیگر اعلان‌ها کار شما را متوقف نمی‌کنند. از حالا به بعد، دیگر لازم نیست با دریافت اعلان‌ها در تلفن هوشمند خود دست از بازی کردن یا تماشای ویدئو بردارید. اعلان‌ها را از طریق نمایشگر دوم چک کنید. اعلان‌ها بزرگ می‌شوند و می‌توانید به سرعت آنها را چک کنید و به آنها پاسخ دهید. اگر وقتی در حال حرکت هستید لازم داشتید فوراً روی تلفن هوشمند خود یادداشتی بنویسید، می‌توانید به راحتی به برنامه یادداشت با استفاده از Quick Tools دسترسی پیدا کنید؛ حتی وقتی که نمایشگر خاموش باشد. علاوه بر این، می‌توانید خیلی راحتی به دوربین، چراغ قوه و امکانات دیگر دسترسی داشته باشید. وقتی اسم غذا یا رستورانی را که دوستتان توصیه کرده به یاد نمی‌آورید، برای پیدا کردن آن در ایمیل‌ها جست‌وجو نکنید. با استفاده از نمایشگر دوم، در برنامه In Apps دنبالش بگردید.

lg_v20_audio_video_experience-850x478

  • تجربه ویدئو و صدای قدرتمند

مثل یک حرفه‌ای فیلم‌برداری و صدابرداری کنید

شما می‌توانید بر حسب مکانی که هستید از حالت‌های مختلف ضبط صدا استفاده کنید. قابلیت ضبط صدای اچ.دی بالاترین کیفیت صدا را با کنترل تعادل صدا و کاهش صداهای مزاحم میسر می‌کند.

وقتی در کنسرت هستید، از حالت کنسرت استفاده کنید و با افزودن صدایی که می‌خواهید (مثل GAIN، LCF و LMT) صدای باکیفیتی ضبط نمایید و صداهای پس‌زمینه را کاهش دهید.

روی فایل‌های صوتی که قبلاً ضبط کرده‌اید صدای خود را اضافه کنید. حالت Studio به شما امکان می‌دهد که صدای خود را به آهنگ‌ها و فایل‌های صوتی در حال پخش بیافزایید. شما می‌توانید میزان صدای خود و صدای موسیقی پس‌زمینه در حال پخش را تنظیم کنید تا بهترین میکس را داشته باشید. حالت Studio با کلیدهای ساده کنترل صدا بهترین فایل‌های صوتی را برای شما خلق می‌کند.

از لحظاتی که نمی‌‎خواهید فراموششان کنید فیلم‌های واضح و شفاف بگیرید. با قابلیت Zoom Lever، به آرامی صفحه را بزرگ و کوچک کنید. فقط فیلم HD ضبط نکنید؛ صدای واقعی اطرافتان را نیز ضبط کنید. قابلیت ضبط ویدئوی های-فای کیفیت صدای ویدئو را با کنترل‌های مخصوص صدا مانند Gain و Low Cut Filter بهتر می‌کند. پس، لحظات مورد علاقه خود را کامل و بی‌عیب‌ و نقص ضبط کنید.

3

  • استفاده بهتر

تجربه روزانه خود را بهتر کنید

تم: تم زندگی شما را با صفحه‌نمایش‌ها، آیکون‌ها و سبک‌های سفارشی جان می‌دهد. از قابلیت تم نه تنها می‌توانید برای تغییر آیکون‌ها و تصویر پس‌زمینه استفاده کنید بلکه می‌توانید سبک خاص خود را خلق نمایید.

برنامه LG Health

طناب بازی: هر وقت توانستید طناب بازی کنید! هر روز مواظب سلامت خود باشید. با استفاده از قابلیت طناب بازی یا Jumping Rope در برنامه LG Healthh، با آسایش خاطر ورزش‌ها و فعالیت‌های بدنی خود را مدیریت کنید.

نوشیدن آب: خودتان را به نوشیدن آب فراوان عادت دهید. با قابلیت Drinking Water در برنامه LG Health، سلامت خود را حفظ کنید.

پزشک هوشمند

از ابزار عیب‌یابی هوشمند (Smart Diagnosis) برای مدیریت باتری و حافظه تلفن هوشمند خود استفاده کنید. با قابلیت Smart Doctor، عملکرد تلفن همراه خود را بهینه کنید تا باتری، مصرف انرژی و تشخیص معایب گوشی را مدیریت نمایید.

چند پنجره

دو برنامه کاربردی را همزمان روی صفحه تلفن همراهتان اجرا کنید. قابلیت Multi Window امکان استفاده از چندین برنامه را به طور همزمان میسر می‌کند. ضمن تماشای ویدئو، با دوست خود چت کنید.

اندازه نمایشگر

اندازه متن و تصاویر قابل تغییر هستند و شما می‌توانید تجربه مشاهده راحت‌تری داشته باشید. اندازه محتوا و آیکون‌های روی صفحه را تغییر دهید تا راحت‌تر بتوانید آنها را ببینید.

مشاهده راحت

رنگ نمایشگر قابل تغییر است تا خستگی چشم را کاهش دهد. خستگی چشم را با کنترل رنگ‌ها کم کنید.

با رابط کاربری +LG UX 5.0، هر وقت دوست دارید بازی کنید و هر وقت خواستید به یک حرفه‌ای مبدل شوید.

۲ نظر

Amirsaeed ۸ دی ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خسته نباشید من این گوشیو از دیجی کالا خریدم ولی گوشی مشکل داره مثل اینکه حداقل روزی دو یا سه بار هنگ میکنه و هروز مجبورم دو سه بار باطریو از گوشی خارج کنم تا خوب شه …حالا من باید چیکار کنم؟تعمیر لازمه؟
گوشی گارانتی هم داره
ممنون.

حسين ۹ دی ۱۳۹۵ پاسخ

گوشیهای ال جی خریداری شده از دیجیکالا دارای دوسال گارانتی شرکت مدیا پردازش می باشد جهت اطلاع از مرکز پشتیبانی مدیا پردازش در شهر خود کلیک کنید روی آدرس اینترنتی :
http://mediapardazesh.com/service-centers

نظر دهید