۲۶ دی ۱۳۹۵

هدست Tone Infinim ال‌جی در بازار ایران

ال‌جی هدست Tone Infinim (مدل HBS-910) که در نمایشگاه CES 2016 پرده‌برداری شد را وارد بازار ایران کرد.

این دستگاه بی‌سیم صوتی دورگردنی که در سراسر جهان پرطرفدار است طراحی باریک‌تر و صدای بهتری را ارائه می‌دهد.

هدست ال‌جی Tone Infinim طراحی امروزی‌تر، کیفیت صدای بهتر و راحتی بیشتری برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

هدست بلوتوث جدید ال‌جی که مدل به‌روزشده از هدست پرطرفدار HBS-900 است، نقاط قوت مدل قبلی مانند سیم جمع‌شو و کیفیت صدای هارمان/کاردون را به ارث می‌برد. هدست Tone Infinim امکانات و ویژگی‌هایی دارد که در هیچ کدام از هدست‌های بی‌سیم رقیب یافت نمی‌شود؛ نظیر این امکانات بدنه متالیک و باتری بادوام است. این هدست از فناوری به‌روزشدۀ بلندگوی چهارلایه برخوردار است که با کمک آن تجربه صوتی مرغوب و درجه یک با تعادل بهتر در تمامی محدوده‌های صدا میسر می‌شود و نسبت فرکانس پاسخدهی برای صدای بم غنی‌تر و واضح‌تر خواهد بود.

LG_HBS-910_03-e1451454941239

هدست بلوتوث جدید Tone Infinim به خوبی از پس محیط‌های شلوغ و پرسروصدا مانند متروهای پرجمعیت یا خیابان‌های شهر برمی‌آید و این هیچ چالشی برای این محصول جدید به حساب نمی‌آید. میکروفون‌های دوتایی برای حذف صداهای مزاحم به کاربران امکان می‌دهد تماس‌ها را در هر محیطی به خوبی مدیریت کنند. ال‌جی همراه با معرفی هدست بلوتوث جدید HBS-910 برنامه کاربردی رایگان Tone & Talk برای اندروید را به‌روز کرد. این برنامه دو قابلیت جدید Voice Memo و Find Me دارد که امکان ضبط مکالمات و کمک به یافتن گوشی هوشمند گم شده را فراهم می‌کند.

۲ نظر

ali ۹ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خسته نباشیدچرا مشخصات بیشتری ننوشتین مثلان حالت استند بای چقدر دوام میاره باتریش چیه ؟ساعت مکالمه چقدر وغیره ….ممنونم متشکرم edeson

نظر دهید