۰۷ آذر ۱۳۹۸

ال جی K30؛ به زودی در بازار ایران

اگر به دنبال تلفن هوشمندی می‌گردید که تمام امکانات ضروری و جزییات را همزمان در اختیار شما بگذارد منتظر ورود ال جی K30 یا X2 به بازار ایران باشید.

ال‌جی K30 یا X2 همانی است که به دنبالش هستید. برای تجربه منحصربه‌فرد و خوشایند کار با تلفن همراه هوشمند آماده شوید!

تلفن هوشمند و ارزان‌قیمت جدید ال‌جی که از پردازنده ۱.۴ گیگاهرتزی و چهارهسته‌ای اسنپدراگون ۴۲۵، گرافیک آدرنو ۳۰۸ و هم ‌چنین ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که این حافظه را می‌توان با کارت حافظه میکرو اس‌دی ارتقا داد.

ال‌جی X2 یا K30 در خانواده موبایل‌های میان‌رده یا اقتصادی جای دارد و مخصوص توده انبوه بازار طراحی و ساخته شده است. این تلفن هوشمند با نمایشگر دوونیم‌بعدی بزرگ ۵.۴۵ اینچ از نوع FullVision و کیفیت +HD از نسبت تصویر ۱۸:۹ با ۲۹۵ پیکسل در اینچ برخوردار است. ال‌جی برای این محصول دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل مجهز به فلاش LED و PDAF و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل در نظر گرفته است.

ال‌جی K30 با کلید اختصاصی دستیار گوگل دسترسی فوری به امکانات هوشمند گوگل را فراهم می‌کند. از دیگر امکانات این تلفن هوشمند میان‌رده علاوه بر رتبه MIL-STD 810G برای مقاومت و استحکام می‌توان به باتری ۳ هزار میلی آمپر، پورت میکرو یواس‌بی، سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری LG UX 8.0، وای فای، NFC و بلوتوث ۵ اشاره کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید