۲۴ فروردین ۱۳۹۵

ال‌جی G5 و دوستان به زودی در بازار ایران

ال‌جی G5 به زودی به همراه دوستان خود وارد بازار ایران می‌شود.

تلفن همراه هوشمند ال‌جی G5 که با طراحی ماژولار و امکانات منحصربه‌فردش جدیدترین پرچمدار ال‌جی در دنیاست، به همراه دستگاه‌های متنوع همراهی که دوستان ال‌جی یا LG Friends خوانده می‌شوند در راه بازار کشور ما هستند.

طراحی مبتکرانه ماژولار ال‌جی به ال‌جی G5 این توانایی را می‌دهد که به یک دوربین دیجیتال، پخش‌کننده های-فای و چیزهای دیگر تبدیل شود و در عین حال، باتری جداشدنی معمول در طراحی بدنه یکدست و کاملاً فلزی و یکدست برای اولین بار حفظ شود.

اول از همه اینکه لنز با زاویه عریض 135 درجه در G5 به شما امکان می‌دهد بین لنزهای استاندارد یا واید (عریض) برای ثبت بخش‌های بیشتری در یک نما حق انتخاب داشته باشید. دوم اینکه نمایشگر همیشه روشن اعلان‌های تاریخ، زمان و چیزهای بیشتری را بدون بیدار کردن G5 ممکن می‌سازد. سوم اینکه نمایشگر 5.3 اینچ Arc Glass یا شیشه قوس‌دار سه‌بعدی این گوشی هوشمند انحنای ملایم و سطح فلزی رنگی یکدستی را از طریق فرایند پیشرفته مایکرو دایزینگ (Microdizing) ایجاد می‌کند که آلومینیوم آنودشده را به سطح جدیدی می‌برد.

ال‌جی با G5 اکوسیستمی برای تغییر الگوی تلفن هوشمند معرفی می‌کند: زمین بازی ال‌جی یا LG Playground. با این کار، ال‌جی تصمیم دارد رابطه خود را با شرکایش قوی‌تر کند و دستگاه‌های مختلف و برنامه‌های پشتیبانی را معرفی نماید که زمین بازی ال‌جی را به حداکثر بهره‌وری برساند.

به عنوان بخشی از این اکوسیستم، ال‌جی مجموعه وسیعی از دستگاه‌های همراه را معرفی می‌کند که دوستان ال‌جی (LG Friends) نامیده شده است. این مجموعه با ارائه تجربه موبایلی کاملاً جدیدی که فراتر از مرزهای تلفن‌های هوشمند متدوال است سرگرمی می‌آفریند.

۵ نظر

پوریا ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

یعنی تا هفته دیگه که میشه اول اردیبهشت وارد بازار میشه؟

حسین ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام. لطقا تاریخ دقیق اعلام کنید و بفرمائید که برای موبایل های ثبت نام شده در جشنواره چه زمانی تماس گرفته می شود؟

Arian ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

اگر میشه دقیقا بگین کى میاد تو بازار.

هیمن ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

لطفایه تاریخ دقیق بگین تااس ۷نگیرم

طراحی سایت ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خسته نباشید عالی بود

نظر دهید