۱۰ بهمن ۱۳۹۵

وقتی خانه نیستید، جاروی روباتیک شما چه می‌کند؟

جاروی روباتیک Hom-Bot ال‌جی عضو جدید خانواده شماست.

جاروبرقی روباتیک ال جی مجهز به تکنولوژی دسترسی هوشمند بوده و از راه دور کنترل می گردد.

 این ویژگی به مصرف کننده این امکان را می‌دهد که وضعیت جاروبرقی خود را از هر مکانی از طریق Wi-Fi و تلفن همراه خود مشاهده و بررسی نمایید. همچنین با استفاده از فرمان‌های صوتی نیز می توانید دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید.

دوربین این محصول به شما این امکان را می دهد که محیط خانه خود را توسط گوشی هوشمند خود تحت نظر داشته و با افراد خانواده صحبت کنید. مانند دیگر لوازم خانگی هوشمند ال جی، HOM-BOT نیز توسط تلویزیون هوشمند ال جی مرتبط می گردد.

جاروبرقی هوشمند ال‌جی Smart HOM-BOT SQUARE، به کمک قابلیت Corner Master و با استفاده از دو برس بلند، حسگرهای تشخیص گوشه و شکل منحصر آن عملکرد مؤثر و کارامدی دارد. جاروی روباتیک ال‌جی با شکل زاویه‌دار، برس‌هایی که طراحی جدید دارند و یک‌ونیم سانتی‌متر بلندتر از HOM-BOT قبلی هستند، می‌تواند گرد و خاک را از گوشه‌های تنگ پاک کند. حسگرهای تشخیص گوشه به جاروبرقی امکان می‌دهند تا محل دقیق را در خانه تشخیص دهد و آن را برای چرخش و رسیدن به لبه اتاق هدایت کند.

LG_SMART_HOM-BOT-03

با اینکه جاروبرقی‌های روباتیک معمولاً از یک دوربین برخوردار هستند، HOM-BOT SQUARE دو دوربین دوچشمی (Dual Eye 2.0) دارد تا عملکردی هوشمندانه‌تر و سریع‌تر با بازدهی بیشتر فراهم کند. دوربین‌های بالایی و پایینی با ثبت چند تصویر در ثانیه سقف، دیوارها و کف را حتی در تاریکی اسکن می‌کند. سپس، این اطلاعات توسط Smart HOM-BOT SQUARE آنالیز می‌شود تا نقشه‌ای هوشمند ایجاد شود. به طور همزمان، چندین حسگر موانع را با شعاع ۱۸۰ درجه تشخیص می‌دهد و مکان‌های آنها را به یاد می‌سپارد تا به جایی برخورد نکند.

محفظه زباله جاروبرقی Smart HOM-BOT SQUARE ال‌جی ظرفیت زیادی دارد و به راحتی جدا می‌شود. همین امر باعث می‌شود راحتی بیشتر باشد و دفعات کمتری نیاز به تخلیه آن باشد.

علاوه بر این، میزان صدای کم ۶۰ دسی‌بل به این معنی است که وقتی اعضای خانواده در حال تماشای تلویزیون هستند، چرت می‌زنند یا در حال تماس تلفنی هستند،  Smart HOM-BOT SQUARE مزاحمت ایجاد نمی‌کند و حواس شما را پرت نمی‌کند. ارتفاع این جاروبرقی روباتیک ۸۹ میلی‌متر است و می‌تواند هر جایی در خانه به راحتی مانور دهد؛ حتی زیر بیشتر تختخواب‌ها، کاناپه‌ها و دیگر مبلمان بزرگ.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید