۲۴ خرداد ۱۳۹۶

پروژکتور LG ProBeam؛ کوچک، باریک، شیک و سبک

پروژکتور LG ProBeam فراتر از نیازهای مشتریانی است که نه تنها به دنبال عملکرد عالی هستند بلکه تنوع در کارایی و بیرون رفتن از راحتی فضای اتاق نشیمن برای لذت بردت از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در هر زمان و مکان برایشان مهم است.

پروژکتور LG ProBeam با مدل HF80J مجهز به موتور لیزر پیشرفته است که ۲ هزار لومن روشنایی دارد و به بینندگان امکان می‌دهد از محتوای ویدئو در اتاق‌ روشن نیز لذت ببرند. این محصول بدنه‌‌ای باریک و شیک دارد که به دلیل برخورداری از موتور لیزری مبتکرانه به شکل حرف I انگلیسی راحت‌تر حمل می‌شود. با استفاده از طراحی پایه جمع‌وجور، پروژکتور ProBeam ال‌جی با وزن ۲٫۱ کیلوگرمی‌اش سبک‌ترین پروژکتور لیزری Full HD در صنعت به شمار می‌رود که روشنایی ۲ هزار لومن دارد. علاوه بر این، ظاهر کلاسیک ProBeam به گونه‌ای است که آن را با هر دکور خانه‌ای درهم می‌آمیزد.

مشتریان می‌توانند به تعداد زیادی از سرویس‌های پخش آنلاین و برنامه‌های مرتبط از طریق پلت‌فرم برنده webOS  ال‌جی دسترسی داشته باشند. کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی پیمایش در رابط کاربری تلویزیون هوشمند webOS را به آسانی فراهم می‌کند. با webOS، می‌‎توان از تماشای فیلم در اتاق نشیمن لذت برد، در حیاط مسابقات هیجانی ورزشی را تماشا کرد یا با ProBeam به گردش رفت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید