۲۵ تیر ۱۳۹۶

ال‌جی Q6؛ میان‌رده “بی‌حاشیه” با قدرت یک پرچمدار

ال‌جی Q6 اولین تلفن هوشمند میان‌رده به شمار می‌رود که حداقل حاشیه را برای انبوه بازار فراهم می‌کند.

نمایشگر منحصربه‌فرد ۵٫۵ اینچ FHD+ FullVision در ال‌جی Q6 با نسبت تصویر ۱۸:۹ تماشای فیلم، بازی کردن و انجام چند کار با هم را بسیار بهتر و غوطه‌ورکننده‌تر می‌کند. این تلفن هوشمند “بی‌حاشیه” برای بیشتر کردن فضای صفحه‌نمایش طراحی شده است و با این حال باز هم از لمس تصادفی صفحه در زمان گرفتن در دست پیشگیری می‌کند.

ال‌جی Q6 با این طراحی کمینه‌گرا و شیک عالی به نظر می‌رسد. این محصول هیچ برآمدگی ناخوشایندی در بخش دوربین ندارد و ظاهرش یکدست و صاف است. انحنای جذاب با گوشه‌های گرد بدنه با گوشه‌های نمایشگر مطابقت دارد. ال‌جی Q6 قاب شیک فلزی دارد اما هم سبک است و هم در برابر استفاده روزانه بسیار مقاوم و مستحکم‌تر.

photo_۲۰۱۷-۰۷-۱۲_۱۰-۳۱-۱۶

ال‌جی Q6 نه تنها زیباست بلکه استفاده از آن نیز بسیار راحت است. ال‌جی Q6 که از تحقیقات ارگونومیک در تولید ال‌جی G6 بهره می‌برد در دست گرفتن و استفاده از آن با یک دست بسیار راحت است. ب

به جز اینها، ال‌جی Q6 دوام بالایی هم دارد. قاب فلزی که گرداگرد Q6 را احاطه می‌کند از سری آلومینیوم فوق‌العاده قوی ۷۰۰۰ ساخته شده که یکی از قوی‌ترین آلیاژهای موجود است که در صنایع هوافضا به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید