۱۷ تیر ۱۳۹۶

پنجمین المپیاد ملی مهارتهای خدمات

اولین مرحله از پنجمین المپیاد ملی مهارتهای خدمات  به طور همزمان و بصورت آنلاین  در سراسر ایران برگزار شد.

در این مرحله،  نزدیک به 2000 نفر از شرکت کنندگان در سه گروه صوتی و تصویری، خانگی و تهویه مطبوع در تاریخ های 11 و 12 و 13 تیرماه به رقابت پرداختند.

شرکت مشتریان گلدیران در راستای مسولیت اجتماعی خود ، باهدف ارتقا سطح مهارت ها،  دانش فنی و رفتاری تکنسین ها و شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از آنها، اقدام به برگزاری المپیاد ملی مهارتهای خدمات نموده است

این المپیاد بطور سالیانه در 3 گروه  و از طریق آزمون های غیر حضوری (آنلاین) ،حضوری (کتبی)  و عملی انجام می شود  و نفرات برگزیده  در هر دوره به مرحله بالاتر راه می یابند .

درنهایت به برندگان در دور نهایی این رقابت ها،  جوایز نفیسی اهدا می گردد و  حائزین  رتبه های برتر به مسابقات بین المللی دبی نیز اعزام می شوند.

در حال حاضر ، مرحله اول المپیاد ( آزمون آنلاین) سال 1396  برگزار گردیده است و اسامی راه یافتگان  به مرحله دوم  از طریق  سامانه یاد گیری آموزش شرکت مشتریان گلدیران Lms .goldirancs.ir  و کانال تلگرام شرکت گلدیران t.me /goldirangroup اعلام خواهد گردید.

شرکت کنندگان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از روند برگزاری المپیاد می توانند  با شماره تلفن021-47300   داخلی 1532 و 1536  شرکت مشتریان گلدیران تماس حاصل فرمایند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید