۲۴ آذر ۱۳۹۵

شروع مرحله نیمه‌نهایی المپیاد پشتیبانی مشتریان

با هدف افزایش دانش و مهارت علمی و عملی

اولین المپیاد مهارتی پشتیبانی مشتریان در سطح کشور، منطقه و خاورمیانه در سه بخش مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با حضور 225 نفر از سراسر کشور برگزار شد. هدف این المپیاد افزایش دانش و مهارت علمی و عملی و همچنین بهبود ارائه خدمات مناسب به مشتریان و آشنایی باروش‌های نوین در زمینه پشتیبانی مشتریان در شرکت مشتریان گلدیران است.

مرحله مقدماتی این المپیاد بصورت آنلاین و از طریق سامانه جامع آموزشی شرکت مشتریان (LMS) در تاریخ 19 آبان انجام شد. مرحله نیمه نهایی نیز با حضور 23 نفر از پذیرفته‌شدگان دوره مقدماتی در تاریخ 23 آذرماه با حضور مدیران و سرپرستان شرکت مشتریان آغاز و درحال برگزاری می‌باشد. در این مرحله نیز شرکت‌کنندگان در حوزه‌های تئوری، فنی، روش‌های پشتیبانی مشتریان و آزمون عملی مهارت‌های رفتاری به رقابت خواهند پرداخت.

در نهایت نفرات اول تا سوم پس از این مرحله مشخص شده و به مراسم اختتامیه در 24 آذرماه دعوت خواهند شد. این مراسم در سالن همایش‌های شرکت مشتریان گلدیران برگزار می‌شود و در حضور مدیران ارشد شرکت گلدیران و ال‌جی از نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد.

img_20161213_104856

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید