۲۴ آبان ۱۳۹۶

نحوه واردات تلفن همراه مسافری

روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران گزارش داد:

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، مرکز واردات و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرک در بخشنامه ای اعلام کرد مسافرینی که به کشور وارد می شوند، در صورتی که خارج از کشور گوشی همراه خریداری کرده باشند، موظف هستند تلفن همراه خود را در بدو ورود به گمرک محل ورودیه خود اظهار کنند.

بر این اساس گمرک ایران با رعایت مقررات مسافری و لحاظ کردن شرایط غیر تجاری، برای صرفا یک دستگاه تلفن همراه، با اخذ حقوق گمرکی و دو برابر سود بازرگانی و عوارض متعلقه، نسبت به ثبت شناسه تلفن همراه در سامانه مسافری اقدام می کند.

این بخشنامه تاکید کرده است در صورت عدم اظهار تلفن همراه و عدم پرداخت حقوق ورودی و درج موارد فوق در سامانه مذکور در هنگام ورود به کشور امکان رجیستری آن گوشی وجود نخواهد داشت و مسئولیت اتفاقات بعدی آن با مسافر است.

photo_2017-10-15_10-56-43

با انتخاب گوشی های ال جی با کارت گارانتی طلایی دو ساله با اطمینان خرید کنید!

طرح رجیستری موبایل از روز جمعه ۲۸ مهرماه رسما با مانیتورینگ شبکه آغاز شد. با توجه به اعلام گمرک جمهوری اسلامی، استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن‌همراه جهت تشخیص گوشی‌های قاچاق از غیر قاچاق تنها از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۸۷ یا لینک مخصوص استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن همراه وارداتی که در سایت رسمی گمرک ایران به نشانی www.irica.ir قرار داده شده، امکان‌پذیر است.

نحوه استعلام به این صورت است که کد شماره شناسه ۱۵ رقمی گوشی تلفن‌همراه به شماره پیامک یا لینک مخصوص استعلام ارسال می شود. سپس پیامکی که در رابطه با ثبت یا عدم ثبت شناسه استعلام شده، از پنجره واحد تجاری گمرک ارسال می‌شود.

۳ نظر

Mobi ۲۵ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

لطفا یه بیانیه روشن درباره اینکه گوشیV30چه زمانی می آد یا بهتر بگم اصلا می اد یانه بدید!!…اخه طرفدار بودن هم حدی داره…من ۵ماه منتظرم…سه ماه,واسه معرفیش الانم که دوماه منتظرم بیاد ایران…

مهدی ۲۷ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

فاصله رونمایی میت ۱۰ تا عرضه در ایران رو با الجی وی ۳۰ که هنوز نیومده مقایسه کنید. این تفاوت از عوامل اصلی پیشرفت فوق العاده هوآوی و درجا زدن ال جی هست

هادی ۲۷ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
گوشیهایی که خیلی بعد از lg v30 معرفی شدن الان تو بازارن و دست علاقه منداشون و ما همچنان باید منتظر بمونیم. هیچی هم نمیگید. من زنگ زدم مدیا پردازش میگن یک ماه و نیم دیگه میاد. مگه چه خبره چکار دارید انجام میدید که اینقدر طول میکشه. کوه که نمیکنید.
بالاخره یه چیز بگید رسمی که کی میاد و پلاسشم هم زمان میاد؟
سایت (zoomit.ir)به نقل از دفتر ال جی در ایران زده بود که اوایل آبان حدود ۲م ۵۰۰هزارتومن و به همراه هدست B&O میاد. ولی الان یه ماه از اوایل آبان گذشته و داریم به اوایل آذر نزدیک میشیم و همچنان هیچ خبری از این گوشی نیست.
بالاخره یکی جواب بده.

نظر دهید