۱۰ آبان ۱۳۹۶

برندگان کمپین بهترین‌‌های تابستان 1396

ال‌جی و گلدیران برندگان کمپین بهترین‌‌های تابستان 1396 را معرفی کردند.

مراسم قدردانی و تقدیم جوایز به بهترین‌های تابستان باشگاه روی خوش زندگی با حضور مدیران ارشد ال‌جی و گلدیران و اعضای وفادار باشگاه برگزار شد.

مراسم قدردانی و تقدیم جوایز به بهترین‌های تابستان باشگاه روی خوش زندگی با حضور مدیران ارشد ال‌جی و گلدیران و اعضای وفادار باشگاه برگزار شد.  در این مراسم که در روز جمعه  5 آبان ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از وفادارترین مشتریان، محصولات جدید شرکت ال‌جی را نیز به نمایش گذاشته شد.

این مشتریان ، در کمپین بهترین‌های تابستان توانسته بودند با خرید و معرفی محصولات ال‌جی به دوستان خود امتیاز بالایی به دست آورده و جزو 10 رتبه برتر این جشنواره شوند. جوایز این دوره شامل  5 سفر به کشور زیبای ماکائو و 5 اعتبار دو میلیون تومانی بود که به این 10 برنده فعال تقدیم شد.

​همچنین در این مراسم، جناب آقای کائینی معاونت اجرایی گلدیران ضمن قدردانی از این مشتریان وفادار ایشان را به عنوان سفیران برند ال‌جی معرفی کردند و اعلام نمودند که شرکت گلدیران با تمام توان جواب این اعتماد شما را خواهد داد.

آقای دی اس آن مدیرعامل شرکت ال‌جی در ایران نیز گفت: امروز شما می‌توانید به عنوان بهترین مشتریان محصولات پریمیوم LG SIGNATURE  را از نزدیک لمس و حس کنید و مطمئنا این تجربه با تجربه‌ای که قبلا در مورد محصولات ال‌جی داشتید کاملا متفاوت خواهد بود.

aghabeygi

خانم دکتر سیمین آقابیگی یکی از برندگان سفر به ماکائو  با اشاره به این اینکه اولین تجربه‌ی خرید از محصولات ال‌جی ایشان تبدیل به یکی از بهترین خاطراتشان شده، دلیل اصلی انتخاب برند ال‌جی را خدمات پس از فروش خوب شرکت گلدیران اعلام کرد.

hashempoor

جناب آقای هاشم‌پور دیگر برنده سفر به ماکائو، حظور در مراسم قدرانی از مشتریان وفادار باشگاه روی خوش زندگی را تجربه‌ی جدید و جذابی دیدند و نظم و تشریفات این مراسم را از مصادیق بارز مشتری‌مداری دانستند.

komeyli(1)

آقای کمیلی برنده اعتبار دو میلیون تومانی ضمن تقدیر بابت برگزاری ضیافت کمپین بهترین‌های تابستان ابراز خوشحالی کردند که به واسطه‌ی باشگاه روی خوش زندگی عضو خانواده بزرگ ال‌جی و گلدیران هستند.

parisa-alizade

خانم پریسا علیزاده دیگر برنده اعتبار دو میلیون تومانی کمپین بهترین‌های تابستان که اطلاع‌رسانی دقیق باشگاه روی خوش زندگی و حفظ ارتباط با مشتریان را نقطه قوت این باشگاه می‌دانستند، تنوع و نوآوری محصولات ال‌جی را دلیل اصلی انتخاب این برند به عنوان برند محبوب خود اعلام کردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید