۱۶ آبان ۱۳۹۶

مشارکت ال‌جی با IDT برای تولید اولین تلفن هوشمند دنیا با انرژی گسترده “Qi”

ال‌جی V30 با بیش از 8 وات انرژی سریع‌ترین شارژ بی‌سیم را در یک تلفن هوشمند ارائه می‌دهد.

ال‌جی با همکاری شرکت IDT که همان شرکت .Integrated Device Technology, Inc است اولین تلفن هوشمند دنیا با فناوری انرژی گسترده Qi (چی) را در تلفن هوشمند خود، ال‌جی V30، عرضه می‌کند. فناوری EPP یا Extended Power Profile قابلیت شارژ بی‌سیم سریع و ایمن را میسر می‌کند. علاوه بر این، در همان حال با کنسرسیوم انرژی بی‌سیم کنونی (WPC) که انرژی “چی” 5 وات است و در واقع همان فرستنده‌های پایه‌ای هستند که امروزه استفاده می‌شود نیز سازگاری دارد.

تراشه‌های انرژی بی‌سیم IDT در بازار پیشگام هستند. این تراشه‌ها برای ارائه شارژ بی‌سیم و سریع طراحی شده‌اند و مدت زمان شارژ را تا 30 درصد کاهش می‌دهد. افزوده شده قابلیت شارژ بی‌سیم منجر به مقاومت آن در برابر آب و دوام بدنه باریک و جمع‌وجور طراحی تلفن هوشمندی می‌شود که تأییدیه Qi (چی) را کسب کرده است.

جدیدتری تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی استاندارد جدیدی در تحول تلفن‌های هوشمند فوق پیشرفته ایجاد می‌کند و امکانات چندرسانه‌ای بهینه‌ای را ارائه می‌دهد. ال‌جی V30 بسیاری از ابتکارات صنعت را در خود گنجانده است: دریچه دیافراگم F1.6 با لنز شیشه‌ای کریستال، اولین نمایشگر OLED FullVision، حالت Cine Video برای تولید ویدئوهایی با کیفیت فیلم سینمایی، صدای عالی با Hi-Fi Quad DAC پیشرفته و تنظیم صدا توسط B&O PLAY.

دریافت‌کننده انرژی بی‌سیم IDT کارامدترین، تلفیق‌پذیرترین و بهترین راهکار در صنعت به شمار می‌رود. این دستگاه بر پایه ساختار هسته‌ای منعطف 32 بیت ARM® M0 است که به ال‌جی امکان می‌دهد عملکرد شارژ بی‌سیم و سرعت شارژ را بهینه کند.

با این فناوری، ال‌جی V30 تا 30 درصد سرعت شارژ بی‌سیم بیشتری دارد که همین خود در میان تلفن‌های هوشمند رقیب مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

۲ نظر

Mobi ۱۶ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

لطفا…زمان اومدن این گوشی رو اعلام کنید…من هرروز پیگیرم اخه این درست نیست که حتی نمیگید کی قراره بیاد!!!با وجود طرفدار ال جی بودن,ولی خسته شدم اگه قرار نیست بیاد حداقل بگید…

هادی ۱۷ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

بابا چرا ما رو اینقدر دق میدین کی میخواد بیاد پس خودتون گفتید اواسط آبان.
اواسط آبان گذشت که پی کی میخواد بیاد؟

نظر دهید