۰۴ آبان ۱۳۹۶

گزارش روز چهارم از سفر تحقیقاتی پنجمین گروه بچه‌های LG Challenger به اسپانیا

تیم دختران سبز در گروه دانشگاه علم و صنعت، پنجمین و اخرین گروه از برگزیدگان ال‌جی چلنجر، با موضوع بازیافت تایرها برای استفاده در صنعت راه‌آهن به مقصد اسپانیا راهی شدند. گزارش چهارمین روز از سفر تحقیقاتی آنها را در ادامه بخوانید.

تیم دختران سبز در چهارمین روز از سفر تحقیقاتی خود به کشور اسپانیا، پس از سپری کردن مسیر خود تا محل قرار با قطار های سریع السیر و بازدید مختصر از استادیوم معروف سانتیاگو برنابه او راهی قرار خود با شرکت اینکو شد.

شرکت اینکو در زمینه های مختلفی اعم از برنامه ریزی حمل و نقل، فرودگاه ها، مسیریابی هوایی، راه آهن، جاده، حمل و نقل شهری، پورت ها ، آی سی تی، محیط زیست و معماری در کشورهایی همچون اسپانیا ، سایر کشورهای اروپایی و بیش از ۴٠ کشور دنیا فعالیت دارد و در حال حاضر پروژه برقی کردن خط راه آهن تهران-مشهد را در برنامه های خود دارد.

این شرکت در طی ارائه ای به طور مختصر به فعالیت های خود پرداخت. شرح فعالیت های شرکت در زمینه ریلی و تاکید بر  تکنولوژی های جدید و آخرین دستاوردهای این شرکت بخشی از توصیفات بود.

در ادامه این جلسه، مطالعه بخصوصی که در زمینه استفاده از تایرهای بازیافتی در قسمت ریل بند های راه آهن صورت گرفته بود پرداخته شد و تمام نتایج آن با جزئیات مورد بحث و پژوهش قرار گرفت.

این شرکت تاثیر تایر در ریل بند را از زاویه های فنی مورد بررسی قرار داده بودند و بررسی تاثیر آن از منظر ویژگی های افزایش رضایت کاربران مورد بحث واقع شد که خود جای بررسی و مقایسه داشت. از جمله مهم ترین دستاوردهای این بازدید، مباحثی پیرامون فروش محصول خود و استراتژی های بازاریابی بود.

این شرکت پس از پرسش سوالاتی چالش برانگیز از گروه دختران سبز، راه حل های بسیار خوبی در اختیار این گروه قرار دادند و امکان فروش محصول را در ایران بررسی و نکات بسیار آموزنده ای را یاداوری کردند و در نهایت این شرکت اعضای تیم را راهی هتل کردند.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید