۲۱ تیر ۱۳۹۶

گزارش روز نخست از سفر تحقیقاتی اولین گروه LG Challenger به کره جنوبی

 اولین گروه از بچههای LG Challenger برای انجام سفر تحقیقاتی خود به سئول، پایتخت کره جنوبی، سفر کردند.

گروه بایار که اعضای آن را میلاد حسینی، عماد دهقانی، میلاد برازنده و سینا دباغ تشکیل می‌دهند تصمیم گرفته بودند با فناوری درب‌های PSD و طرز کار آنها بیشتر آشنا شوند. به همین منظور پا به موطن ال‌جی گذاشتند تا سفر تحقیقاتی خود را شروع کنند.

تیم بابار سفر تحقیقاتی خود را در 6 جولای با پرواز ساعت 9 شب از تهران به مقصد دوبی آغاز کرد و پس از پروازی 2 ساعته به شهر دوبی رسید تا برای پرواز بعدی که ساعت 3:40 صبح بود خود را آماده کند.

در این بین، تیم بایار فرصت را غنیمت شمرد و علاوه بر بازدید از بازارها و فروشگاه‌های فرودگاه شهر دوبی، برنامه سفر خود را نیز مرور کرد.

حدود ساعت 6:30 روز هفتم جولای، این تیم به شهر سئول رسید و پس از گذراندن مراحل لازم جهت بازبینی گذرنامه و خروج از فرودگاه، در اولین اقدام (طبق توصیه‌های مسئولان شرکت ال‌جی در ایران) سیم‌کارتی برای فعالیت‌های داخلی در کشور کره تهیه شد.

پس از تهیه سیم‌کارت، تماسی با سرکار خانم هیونجین گرفته و اطلاعات لازم دریافت شد. در خلال این تماس تلفنی، تیم بایار با ایشان در روز 10 جولای قرار ملاقات گذاشت.

پس از آن، تیم اقدام به خریدن بلیت‌هایی مخصوص اتوبوس‌های فرودگاه برای اقامت در هتل کرد. حدود ساعت 11 شب بود که تیم بایار به هتل رسید و مستقر شد.

photo_2017-07-12_12-49-35

صبح روز 8 جولای، تیم بایار از فروشگاه LFC  پارک یئوئیدو دیدن کرد و ظهر همان روز برای اولین بار طعم غذاهای بومی کره‌ای را در رستوران‌های محلی چشید؛ تجربه‌ای که بسیار هیجان‌انگیز و جدید بود.

بعد از صرف ناهار، تیم بازدید مفید و خوبی از بخشی از خط 5 و 9 مترو سئول داشت و با نحوه کار درب‌های PSD و همچنین فناوری آن در متروی درون‌شهری آشنا شد.

ضمن این بازدید، تیم بایار به بررسی و بحث راجع به شبهات قبلی در مورد نحوه کار این فناوری پرداختند و ایده‌های جدید و نوآوری‌های قابل استفاده در کشور ایران را به چالش کشیدند و به اطلاعات خوبی در مورد این موضوع رسیدند.

بعد از بازدید دقیق از ایستگاه‌های مترو، تیم بایار خود را به مرکز دانگ دائمون رساند و از بازارها، خیابان‌های اطراف، موزه هنری و طراحی واقع در مجتمع دانگ دائمون دیدن کرد.

پس از این بازدیدها، بچه‌ها به بازارهای بزرگی همچون لوته فیتین (lotte fitin) و دوتا مال (Doota mall) نیز سر زدند و دوباره در مسیر برگشت به هتل از فناوری مرتبط به موضوع سفر تحقیقاتی در ایستگاه‌های مترو بازدید کردند.

در پایان هشتمین روز از ماه جولای، تیم بایار به بررسی و مرور کارهای روز بعد و اطلاعات به دست آمده در روز اول پرداخت.

برای مشاهده تصاویر بیشتر، به وب‌سایت www.lgchallenger.ir مراجعه کنید.

منتظر ارائه گزارش‌ تیم‌های دیگر در همین وبلاگ باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید