۱۹ دی ۱۳۹۶

تجهیز محصولات و خدمات هوش مصنوعی پیشرفته ال‌جی به فناوری DeepThinQ

پلت‌فرم اختصاصی یادگیری عمیق ال‌جی (Deep Learning) به توسعه محصولات قدرت بیشتری خواهد داد.

ال‌جی با عرضه ابزار توسعه هوش مصنوعی خود برای تمامی بخش‌های تجاری‌اش در حال تولید فناوری اختصاصی هوش مصنوعی بر پایه یادگیری عمیق است و همراستا با آن درصدد است برای سرعت بخشیدن به عرضه محصولات جدیدش با جدیدترین فناوری‌ها تلاش کند.

فناوری DeepThinQ 1.0 سال گذشته با تأسیس آزمایشگاه هوش مصنوعی ال‌جی در کره شکل گرفت تا تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی شتاب بیشتری پیدا کند. این پلت‌فرم همگام شدن ساده هوش مصنوعی را در گستره وسیعی از محصولات امکان‌پذیر می‌کند و به تولیدکنندگان محصولات ال‌جی اجازه استفاده از فناوری‌های یادگیری عمیق را در محصولات آتی می‌دهد. محصولات ال‌جی مجهز به DeepThinQ، در راستای راهبرد باز برند هوش مصنوعی ThinQ که به تازگی معرفی شده است، از دستگاه‌های همراه گرفته تا لوازم خانگی، تجربه کاربری فراگیری را با پیوند دادن مجموعه‌ای از فناوری‌ها و محصولات به پلت‌فرم شاهکار هوش مصنوعی خود ارائه می‌دهد.

LG-ThinQ-Zone_2

فناوری DeepThinQ 1.0 از عملکردهای هوش مصنوعی نظیر تشخیص صدا، تصویر و حسگر و همین طور تشخیص بدن انسان و مکان بهره می‌برد که با کسب و جمع‌آوری عادات استفاده مشتریان ال‌جی در طی سال‌ها ایجاد شده است. این فناوری از همان ابتدا بر پایه باز بودن و تنوع طراحی شده است و از انواع پلت‌فرم‌های کاربردی مانند اندروید، لینوکس و webOS پشتیبانی می‌کند.

توجه:  این محصولات تازه معرفی شده‌اند و مشخص نیست چه زمانی و با چه قیمتی برای فروش وارد بازارهای جهانی شوند. سیاست عرضه محصولات به کشورهای مختلف با یکدیگر فرق دارد. 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید