۱۲ اسفند ۱۳۹۶

نمایشگاه عکس “نیکی کریمی” با عنوان “گل‌مردگی” با حمایت شرکت ال‌جی

سفیر فرانسه، مدیرعامل ال جی و هنرمندان در آخرین جمعه از نمایشگاه عکس های نیکی کریمی بازدید کردند.

از تمامی دوستداران و علاقمندان به هنر عکاسی دعوت می‌شود در روزهای پایانی برگزاری نمایشگاه عکس “نیکی کریمی” با عنوان “گل‌مردگی” با حمایت شرکت ال‌جی الکترونیکس دیدن کنید.

نمایشگاه عکس گل مردگی، نمایشگاه عکس های نیکی کریمی، در آخرین جمعه خود، میزبان فرانسوی ها، جمعی از عکاسان سرشناس، مدیران فرهنگی و علاقه مندان به هنر بود. ‎

نمایشگاه گل مردگی که از ٢٧ بهمن ماه در گالری اعتماد (باغ نگارستان) دایر شده، عصر جمعه ١١ اسفند ماه (آخرین جمعه نمایشگاه) با استقبال مخاطبان مشتاقی روبرو شد که برای دیدن آثار نیکی کریمی، فیلمساز و بازیگر معتبر سینمای ایران آمده بودند.

‎فرانسوا سنمو (سفیر فرانسه در ایران)،جمل اوبشو (رایزن فرهنگی فرانسه در ایران)، دوک سو ان (مدیرعامل ال جی)، امیرآقایی و مهندس فیروز و …در آخرین جمعه نمایشگاه عکس گل مردگی، از آثار نیکی کریمی دیدن کردند.

‎نیکی کریمی از ساعت ١۶ تا ٢٠ در نمایشگاه عکس خود حضور پیدا کرد تا به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد. ‎این فیلمساز سینمای ایران درباره مضمون گل مردگی توضیح داده:”اتود عکس های نمایشگاه “گل مردگی” از سال ٩۴، زده شد و متاثر از دغدغه های سال های اخیرم است. عکاسی این مجموعه همزمان شد با فقدان عباس کیارستمی که در برگزاری این نمایشگاه بسیار تاثیرگذار بود. همزمان اخبار نابسامانی های خاورمیانه من را بیشتر با مفهوم نیستی و فقدان درگیر کرد؛ احساس تک افتادگی و تنهایی در جهانی بی نور و ناامن. ‎

تصاویری از مراسم اختتامیه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

نیکی کریمی، که از سال 76 شروع به عکاسی کرده است، در مراسم فرش قرمز فیلم آذر به‌صورت رسمی به عنوان سفیر برند ال‌جی معرفی شد. وی یکی از پرافتخارترین بازیگران زن ایران و یکی از هنرمندان فعال در زمینه کارهای انسان دوستانه بوده و علاوه بر به حراج گذاشتن جوایز خود برای امور خیریه، در حوادث تلخی مثل زلزله کرمانشاه نیز در کنار مردم بوده و کمک‌های خود را به آنها تقدیم کرده است.

photo_2018-02-15_16-24-04

 

پیش از این و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه، جمع دیگری از هنرمندان حوزه های مختلف از جمله تهمینه میلانی،محمود دولت آبادی، کامبوزیا پرتوی، حبیب رضایی، هوشنگ گلمکانی، سیف الله صمدیان، مجید مطلبی، مهدی کرم پور، محمد فرنود، امید روحانی، نادر داوودی، منصور ضابطیان و بزرگمهر حسین پور در میان ازدحام و شلوغی چند ساعته از آثار کریمی دیدن کرده بودند. ‎نمایشگاه گل مردگی تا ١۵ اسفند در گالری اعتماد برپاست، و علاقه مندان به هنر می توانند با مراجعه به این گالری واقع در باغ نگارستان از مجموعه عکس های این هنرمند بازدید داشته باشند.

در ادامه، می‌توانید بخشی از تصاویر مربوط به افتتاحیه این نمایشگاه را مشاهده کنید.

نمایشگاه گل مردگی که به گفته نیکی کریمی انعکاسی از حال و احوال ما آدم‌های امروزی است  با حمایت شرکت ال‌جی از سفیر ال‌جی و گلدیران برگزار شده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازدید از نمایشگاه تمامی روزهای هفته از ساعت 14 الی 20 به جز دوشنبه ها امکانپذیر است.

برای بازدید از نمایشگاه به آدرس تهران، میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، باغ نگارستان، نگارستان اعتماد (@etemadgallery) مراجعه نمایید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید