۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

دستیار گوگل برای تلویزیون‌های ال‌جی 2018 مجهز به هوش مصنوعی

با فعال‌سازی دستیار گوگل تلویزیون‌های تحسین‌شده 4K UHD ال‌جی به یک اکوسیستم خانگی متصل با خدمات هوش مصنوعی پیشرفته و بی‌همتا مبدل می‌شوند.

دستیار گوگل یا Google Assistant که اولین بار در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد، اکنون برای مجموعه تلویزیون‌های 2018 ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی در دسترس قرار دارد. این قابلیت تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ را در بر می‌گیرد تا امکانات پیشرفته و بی‌نظیر هوش مصنوعی را از طریق کنترل از راه دور تلویزیون بدون نیاز به هیچ سخت‌افزار و دستگاه اضافی به طور مستقیم اجرا می‌کند. همکاری بین گوگل و ال‌جی راحتی بیشتری را برای زندگی مشتریان فراهم می‌کند و تأثیرات تعاملی این مشارکت بر سر فناوری نتیجه مثبتی در تلویزیون‌های ال‌جی که برنده جایزه شده‌اند خواهد داشت.

دستیار گوگل در ترکیب با هوش مصنوعی ThinQ بر پایه پلت‌فرم برنده webOS ال‌جی سطح جدیدی از راحتی و کنترل را برای مشتریان میسر می‌کند. این امکان در تلویزیون‌های 2018 ال‌جی منجر به ایجاد تجربه ملموس و آگاهانه هوش مصنوعی می‌شود که از فرمان‌های زبان طبیعی برای کنترل عملکردهای تلویزیون استفاده می‌کند، محتوا را به صورت یکپارچه کشف و پخش می‌نماید و کنترل تنظیمات تلویزیون را در اختیار می‌گیرد. شما می‌توانید برای انجام و مدیریت وظایف معمولی روزانه، دسترسی به اطلاعات، کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند شامل سیستم روشنایی، لوازم خانگی و خیلی چیزهای دیگر از دستیار گوگل کمک بخواهید.

همکاری ال‌جی و گوگل برای ایجاد گستره وسیعی از امکانات از امسال آغاز شده است و این دو شرکت در حال تلاش برای گسترش دسترسی مشتریان به زبان‌های مختلف هستند. با افزوده شدن دستیار گوگل به پلت‌فرم webOS در تلویزیون‌های 2018 هوش مصنوعی ال‌جی، فناوری یادگیری ماشینی پیشرفته و پردازش زبان طبیعی، که شهرت گوگل از آنهاست، زندگی مشتریان در سرتاسر جهان ساده خواهد شد. این اقدام ال‌جی بازتاب اهمیتی است که این شرکت به ایجاد و ارائه خدمات هوش مصنوعی کامل‌تر، در دسترس‌تر و متنوع‌تر می‌دهد.

LG-TV-Google-Assistant-Launch_03

تلویزیون‌های 2018 ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی قادرند صدها فرمان صوتی را با استفاده از پلت‌فرم هوشمند اختصاصی و باز خود شرکت و همین طور دستیار گوگل اجرا کنند. کاربران با هوش مصنوعی ThinQ انحصاری ال‌جی می‌توانند فوراً به کنسول‌های بازی و ساندبار متصل شوند، حالت تصویر را تغییر دهند یا تلویزیون خود را در زمان تعیین‌شده و مشخصی خاموش کنند.

علاوه بر این، با تلویزیون‌های ال‌جی جست‌وجوی محتوا ساده‌تر و راحت‌تر خواهد بود. تلویزیون‌های ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند فوراً اطلاعات را بازیابی کنند یا کانال تلویزیون را بر طبق محتوای درخواستی فرد بیننده تغییر دهند. کاربران می‌توانند در مورد فیلم‌های دلخواهشان بیشتر بدانند؛ تنها کافیست نام شخصیت یا بازیگر مورد نظرشان را بگویند و به طور مثال، بدون نیاز به برنامه‌ریزی قبلی، به تلویزیون خود بگویند که “موسیقی این فیلم را برای من پیدا کن” یا “وقتی فیلم تمام شد تلویزیون را خاموش کن“!

تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی با کمک دستیار گوگل به کاربران تجربه ساده و مؤثری را ارائه می‌دهند که به وسیله آن قادر خواهند بود وظایف مختلف را مدیریت کنند، پاسخ پرسش‌هایشان را بیابند یا دستگاه‌های خانه هوشمند را کنترل نمایند. کافیست به سادگی کلید میکروفون را فشار دهند و نگه دارند. سپس، اطلاعات مورد نیازشان، مانند پیش‌بینی وضع هوا یا کسب و کارهای نزدیک محل را جست‌و‌جو کنند یا نتایج مسابقات را بدون ایجاد تداخل در مشاهده خود بررسی کنند. کاربران می‌توانند لحظات دلخواه خود را با نمایش خاطرات از Google Photos مرور کنند. خدماتی نظیر تحویل غذا و حمل و نقل نیز با افزوده شدن فعالیت‌های شرکت‌های شخص ثالث در آینده نزدیک کارها را ساده‌تر از قبل می‌کند.

تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی با کمک دستیار گوگل می‌توانند به عنوان مرکز خانه هوشمند خدمت کنند و دسترسی به دستگاه‌هایی مانند جاروهای روباتیک، سیستم‌های گرمایشی، دستگاه‌های تصفیه هوا، دستگاه‌های روشنایی هوشمند و خیلی چیزهای دیگر را امکان‌پذیر می‌کنند. دستیار گوگل با بیش از 5 هزار دستگاه هوشمند از صدها برند مشهور و محبوب کار می‌کند تا کنترل بلندگوهای هوشمند و دیگر وسایل متصل به وای-فای یا بلوتوث را ساده‌تر کند.

LG-TV-Google-Assistant-Launch_02

همه تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی با هوش مصنوعی ThinQ و دستیار گوگل از ماه مه در ایالات متحده امریکا  و سپس در بازارهای اصلی اروپا و آسیا در دسترس خواهند بود.

برایان کان، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: « من بر این باورم که با دسترسی تلویزیون‌های هوش مصنوعی 2018 ال‌جی به دستیار گوگل، ما می‌توانیم سطح جدیدی از سازگاری با هوش مصنوعی را در خانه‌هایمان ببینیم. همکاری منحصربه‌فرد ال‌جی با گوگل به ما امکان می‌دهد تا اولین برندی باشیم که دستیار گوگل را در سیستم عامل اختصاصی خود به کار می‌بریم و خودِ این امتیاز بزرگی برای مشتریانی که طرفدار پلت‌فرم webOS هستند به حساب می‌آید. ما انتظار داریم از طریق همکاری با شرکای بزرگی مانند گوگل خبرهای هیجان‌انگیزتری در مورد هوش مصنوعی ال‌جی در اختیار شما بگذاریم.»

همه تلویزیون‌های هوش مصنوعی 2018 ال‌جی با دستگاه‌های کنونی دستیار گوگل مانند Google Home و دیگر بلندگوهای هوشمند مجهز به این دستیار کار می‌کنند تا کاربران بتوانند فرمان‌های صوتی را به طور مستقیم از یک دستگاه جداگانه مجهز به دستیار گوگل به تلویزیون ال‌جی خود ارسال کنند. صاحبان تلویزیون می‌توانند با دیگر دستگاه‌های مجهز به دستیار گوگل صحبت کنند تا عملکردهای آنان نظیر تنظیم صدا، پخش کردن، مکث کردن، شروع، توقف، جلو زدن، انتخاب کانال، جست‌وجوی محتوا و خیلی امکانات دیگر را کنترل نمایند. تلویزیون‌های 2018 ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی با دستگاه‌های دستیار گوگل در امریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا کار خواهند کرد و توسعه بیشتر این قابلیت در طول امسال اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید