۰۶ خرداد ۱۳۹۷

کاهش ۹۹٫۹ درصدی مواد آلرژی‌زا در ماشین لباسشویی TwinWash ال‌جی

ماشین لباسشویی TwinWash جدید ال‌جی پیشرفته‌ترین طراحی شرکت ال‌جی در لوازم خانگی است؛ ماشین‌هایی که دو محفظه جداگانه دارند و امکان دو بارگذاری لباس با تنظیمات مختلف به صورت همزمان را فراهم می‌کند.

 با لباسشویی کوچک در بخش پایین زمان کلی برنامه شست‌وشو کم می‌شود، بارگذاری کمتری لازم دارد و در مجموع راندمان انرژی بالا می‌رود.

فناوری‌های TurboWash 2.0 و TurboSteam برای تسریع در برنامه شست‌وشو به این ماشین لباسشویی افزوده شده و افزودن وای-فای و NFC به این معنی است که مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال هوشمند شامل سازگاری کامل با HomeChat ال‌جی در اختیار شماست.

LG_Electronics-2176434015-Global_Titan2.0C2_2017_Feature_02_TrueSteamTechnology_D

فناوری بخار

سیکل شستشوی Allergiene همه مواد آلرژی‌زای متداول را از بین می‌برد. ویژگی Allergen Sanitization بوسیله بخار به درون الیاف پارچه نفوذ کرده تا آن را کاملاً پاک کند. ویژگی Allergen Dissolution از دمای بهینه برای حل کردن مواد آلرژی‌زای در لباس استفاده می‌کند. ویژگی Allergen Removal همه مواد آلرژی‌زا را طی مراحل آبگیری و آبکشی از بین می‌برد.

WM-G105DW_TrueSteam_D-e1522894723803

TrueSteam؛ کاهش ۹۹٫۹ درصدی مواد آلرژی‌زا

فناوری TrueSteam باعث فعال شدن سیکل شستشوی ضد آلرژی، Steam Refresh و Steam Softener می‌شود. کیفیت زندگی خود را با حفظ یک محیط سالم و بدون مواد آلرژی‌زا بهبود بخشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید