۲۱ خرداد ۱۳۹۷

کولر های گازی New Artcool ال‌جی مجهز به فناوری جدید و هوشمند Smart ThinQ

در کولر های گازی مدل New Artcool از فناوری جدید با نام Smart ThinQ بهره برده شده است، که با استفاده از اتصال به اینترنت، امکان دسترسی به کولر گازی و اعمال تغییرات مختلف اعم از روشن و خاموش کردن دستگاه، تغییر حالت عملکرد دستگاه و … از راه دور بر روی دستگاه را برای کاربر ممکن می سازد .

جهت استفاده از این تکنولوژی هوش مصنوعی، برنامه Smart ThinQ  را از Play Store و یا App Store دانلود و بر روی گوشی کاربر نصب می کنیم . همچنین جهت اتصال به اینترنت و دستگاه، به یک روتر جهت ارتباط نیاز می باشد .

rys 1

فناوری (Smart ThinQ (Wi-Fi :

– دسترسی هوشمند

لوازم خانگی خود را با برنامه کاربردی چندمنظوره ی Smart ThinQ  ال‌جی بر روی تلفن همراه، هر جا و هر زمانی که دلتان خواست، کنترل کنید.

maxresdefault (1)
با فرمان‌های ساده از طریق تلفن همراه، شما می‌توانید زمان روشن و خاموش شدن دستگاه کولر گازی خود را کنترل کنید، حواستان به دمای هوای منزل خود باشد و حتی فرایند تمیزکاری خودکار در مایکروویو خود را بررسی کنید.
ابتکار Smart ThinQ  ال‌جی برای شما و خانواده شما کار می‌کند…. مهم نیست کجا هستید!

maxresdefault

– عیب‌یابی هوشمند

در زمانی که شما هر مشکلی با دستگاه کولر گازی خود دارید، قابلیت عیب‌یابی هوشمند، به شما در برطرف کردن فوری و مفید مشکلات کمک می‌کند. لوازم خانگی شما می‌تواند با انتشار اطلاعات صوتی با مرکز تماس ال‌جی، از طریق تلفن با مرکز خدمات (smart Diagnosis) و یا از طریق وای-فای با برنامه هوشمند (Smart ThinQ) ارتباط برقرار کند تا تشخیص ایراد انجام گرفته و راهکارهای فوری و آسان جهت رفع ایراد ارائه شود.

lg smart ac app_20150803110809

–  سازگاری هوشمند

با اتصال هوشمند به اینترنت، به سادگی و به سرعت، می‌توان لوازم خانگی ال‌جی را برای پاسخ به نیازهای رو به ‌تغییر خانواده سفارشی کرد.

lg-smart-thing-2-new-version

از کمک به شما در ایجاد یک غذای خوشمزه با مواد غذایی موجود در یخچال تا دانلود برنامه‌های خاص کولر گازی، لوازم خانگی هوشمند شما برای بهبود زندگی پرمشغله شما بسیار فراتر از انتظار شما هستند.

راهنمای فعال کردن برنامه کاربردی Smart ThinQ و اتصال آن با کولر گازی ال‌جی خود را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

۵ نظر

ناشناس ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

چقدر جالب

محمد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ پاسخ

سلام موقع اتصال گوشی با وایفای کولر ارت کول تمام مراحل انجام میشه و کولر و گوشی هم با یک مودم وصل میشت تو مرحله اخر نرم افزار ال جی پیام میده tap to review the product setup information علتش چیه

مهدي ۱۴ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

در مورد این فناوری تو کاتالوگ دستگاه به هیچ عنوان نحوه راه اندازی رو بصورت قدم به قدم توضیح نداده و تو اینترنت هم هر چی گشتم به غیر از این ویدیو ۵٢ ثانیه ای که خیلی سریع و کلی اشاره میکنه هیچی پیدا نکردم . مهمتر اینکه کارشناسی که برای نصب کولر اومده بود گفت هنوز دوره ای براشون گذاشته نشده تا بتونن نحوه راه اندازی ش رو آموزش بدن . امیدوارم هر چه زودتر یک ویدیو بابت نحوه راه اندازی قدم به قدم این فناوری خوب ساخته بشه و در دسترس عموم قرار بگیره . این فناوری خیلی کاربردیه و به نظر میاد ال جی همچنان پیشتازه

حمید ۱ مهر ۱۳۹۸ پاسخ

سلام چگونه میتونم وای فای کولر رو خاموش کنم و روی اسپیلت نمایش داده نشه ممنون میشم راهنمایی کنید

امیر ۱۰ تیر ۱۴۰۰ پاسخ

نمیدونم‌ چرا توی مرحله اخر به دستگاه وصل نمیشه و کلا ارتباطش قطع میشه و باید مجدد راه اندازی بشه
من موفق به اتصالش نشدم

نظر دهید