۲۳ تیر ۱۳۹۷

استفاده از فناوری بخار برای عملکرد قدرتمندتر در لوازم خانگی ال‌جی

یک معمای ظاهراً ساده اما پیچیده! آن چیست که رایگان است، در تمام اطراف ما وجود دارد، همه چیز را تمیز می‌کند اما آب نیست؟

پاسخ: بخار

موفقیت ال‌جی در تولید لوازم خانگی می‌تواند به میزان زیادی مرهون توانایی این شرکت در استفاده از قدرت بخار در تعداد زیادی از پرطرفدارترین محصولاتش نظیر ماشین لباسشویی، ظرفشویی و دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر باشد. همه این لوازم خانگی ال‌جی برای از بین بردن باکتری‌های مضر یا بوی بدی که در لباس‌ها و خانه ما بر جای می‌ماند از فناوری بخار بهره می‌برند. راهکار این فناوری برای از بین بردن مواد حساسیت زا و باکتری‌ها استفاده از قدرت بخار با دمای بالایی است که از آب خالص و تصفیه شده نشأت می‌گیرد؛ زیرا باکتری‌ها در دمای بالای 100 درجه سانتی‌گراد قادر به حیات و ادامه رشد نیستند و از بین می‌روند.

فناوری ™TrueSteam ال‌جی یکی از مؤثرترین و کارامدترین روش‌ها برای کشتن میکروب‌هاست. یک ژنراتور بخار در ماشین لباسشویی ال‌جی آب را تا دمای 100 درجه گرم کرده و آن قدر داغش می‌کند که بتواند باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زای ناشی از مو و کرک حیوانات خانگی، سلول‌های مرده پوست و گرد و خاک را از بین ببرد. فناوری ™TrueSteam ال‌جی نه تنها 99.9 درصد از مواد حساست زا را از بین می‌برد بلکه باقی مانده مواد حساسیت‌زای مرده را نیز نابود می‌کند.

1.-QuadWash_Truesteam_1

درست به همین ترتیب، فناوری ™TrueSteam در ماشین ظرفشویی ال‌جی بخار را تولید و منتشر می‌کند تا فرایند شست و شوی ظرف‌ها کاملاً بهداشتی باشد. فناوری بخار ظروف، لیوان‌ها و لوازم آشپزی را ضدعفونی و ضد باکتری می‌کند تا خطر ابتلا به بیماری ناشی از غذاها برطرف شود.

قابلیت Steam Refresh در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی چروک‌ها و بوی نامطبوع را در مدت 20 دقیقه بدون آسیب رساندن به لباس‌های نازک و ظریف برطرف می‌کند.

فناوری Steam Softener در ماشین لباسشویی ال‌جی لباس‌ها را با احیای مجدد و جان دادن دوباره به الیاف بدون استفاده از مواد شیمیایی نرم کرده و تا کردن آنها را صاف‌تر و یکدست‌تر می‌کند. وقتی از بخار خالص به جای مواد شوینده استفاده می‌شود، باقیمانده مواد شوینده و نرم کننده لباس که منجر به حساسیت پوست می‌شود دیگر عامل نگرانی مشتریان نخواهد بود.

5.-Washer_Steam_3

فناوری ™TrueSteam در ماشین مراقبت از لباس استایلر ال‌جی به کار رفته است و حضور مواد حساسیت‌زا و میکروب در لباس‌ها، ملحفه، روتختی، لباس ورزشی و اسباب بازی‌های پشمالوی کودکان را کاهش می‌دهد.

3.-LG-Styler-Infographic_1

در واقع، ال‌جی استایلر به دلیل عملکرد برتر و بی‌نظیرش در از بین بردن مواد حساسیت‌زا نهفته در لباس موفق به کسب تأییدیه دوستدار آسم و حساسیت از بنیاد معتبر حساسیت و آسم امریکا (AAFA) شده است.

فناوری TrueSteam در ال‌جی استایلر بوی نامطبوع دود سیگار، عرق و غذاها را که به الیاف و تار و پود لباس‌ها می‌چسبد کاهش داده یا از بین می‌برد.

2.-LG-Styler-Infographic_2

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید