۰۵ تیر ۱۳۹۷

قرعه‌کشی انتخاب برنده نهایی جایزه بزرگ جشنواره #سورپرایز شو ال‌جی

قرعه‌کشی نهایی جشنواره “سورپرایزشو” ال‌جی موبایل انجام شد و برنده خوش شانس به زودی به جایزه بزرگ خود خواهد رسید.

قرعه‌کشی جشنواره بین تمام کسانی انجام شد که در طی مدت جشنواره ، یعنی بین اسفند 1396 و فروردین ماه 1397، تلفن‌های همراه ال‌جی را خریداری کرده‌ و بعد از خرید محصول، اطلاعات خود را در بات تلگرامی @lgmobilebot ثبت کرده‌اند.

علاوه بر جایزه اصلی و بزرگ ال‌جی که یک دستگاه تلویزیون LG SIGNATURE OLED W7 است، هر هفته، جوایزی نیز به قید قرعه به برندگان تعلق می‌گرفت که شامل سه دستگاه تلویزیون OLED C7، سه دستگاه تلویزیون فول اچ دی ۴۹ اینچ ۴۹LJ62 و سه  دستگاه سیستم صوتی ARX8 ‎ بود.

و اما برنده اصلی جشنواره…

از میان 665 نفری که در جشنواره نوروزی #سورپرایزشو ال‌جی موبایل در اینستاگرام شرکت کردند، آقای “امین رضایی” برنده اصلی جایزه ارزشمند یک دستگاه تلویزیون LG SIGNATURE OLED W7 شد.

ضمن عرض تبریک و شادباش فراوان به این برنده خوش اقبال برای کسب این جایزه، لازم است بگوییم که این تلویزیون  با مدل کاغذ دیواری در حال حاضر بهترین و پیشرفته‌ترین تلویزیون ال‌جی است که در بازارهای جهان عرضه شده است.

photo_2017-08-24_12-52-57-e1503715480885

با تلویزیون LG SIGNATURE OLED W7 بیشتر آشنا شوید:

تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W تمرکز  خود را روی ذات و جوهره اصلی تلویزیون گذاشته است و تمام عواملی که حواس شما را در زمان تماشا کردن و شنیدن  پرت می‌کند حذف شده‌اند. این محصول یک تلویزیون فوق‌العاده است و به گونه‌ای طراحی شده است تا بهترین گزینه برای شما باشد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W به صورتی روی دیوار نصب می‌شود که حتی سایه‌ای مشاهده نخواهید کرد. این مدل به گونه‌ای در فضای دیوار خود را جای می‌دهد که انگار پنجره‌ای به دنیای دیگر است و می‌توانید حسی فراتر از دیدن و شنیدن  تجربه کنید.

این مدل برای کسانی طراحی شده است که ارزش واقعی کیفیت بالای صدا را درک می‌کنند. اسپیکرهای up-firing ( رو به بالا) برای این مدل در نظر گرفته شده است تا نحوه انتشار صدا بهتر شده و چه در میزان صدای کم و یا زیاد، کیفیت صدا افت نکند. طراحی ساده و بدون شلوغی این محصول فضای خانه شما را در برگرفته و تعریفی دوباره از سرگرمی در خانه ارائه می‌دهد.

5f7c41b4-0d78-4be0-8047-f02553bf335e

کیفیت تصویر عالی و صدای غنی بهترین لحظات را برای شما می‌سازند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W با قابلیت‌هایی نظیر Dolby Vision و Dolby Atmos اولین تلویزیون در نوع خود به شمار می‌رود. با وجود کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده این مدل می‌توانید محیط سینمایی ویژه‌‌ای در کمال راحتی در خانه خود تجربه کنید. همچنین با وجود قابلیت مورد علاقه فیلم‌سازان یعنی Dolby Vision ، بیش از ۱۷۰ هزار ساعت در قالب فیلم‌های با استاندارد زمانی دو ساعت ساخته شده است. به علاوه صدای Dolby Atmos کل فضای موجود را فرا می‌گیرد. با این قابلیت می‌توانید از وضوح صدای باورنکردنی و عمق صدای غنی لذت ببرید. این ویژگی شکوه خاصی به فضای شما بخشیده و  با صدای فراگیر ۳۶۰ درجه تمام حس‌های شما برانگیخته می‌کند.

41e2fb3d-334b-4730-9da4-5eb8ea6e4f83

تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W که از طراحی فوق باریک و سبک Wallpaper بهره برده و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد توانسته جوایزی نظیر « برترین نوآوری» در نمایشگاه CES 2017 را کسب کند. تمام توجه مصرف‌کنندگان به تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W معطوف شده است و حتی متخصصان به خاطر فناوری و طراحی عالی آن تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید