۲۸ مرداد ۱۳۹۷

ضبط برنامه‌های تلویزیونی در تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در راستای تطابق با سبک زندگی پرمشغله شما فناوری‌های ضبط بسیار بی‌نظیری ارائه کرده‌اند که به شما امکان می‌دهد سرگرمی را برای هر وقت که راحت‌تر هستید تماشا کنید.

ماشین زمان

لازم نیست نگران از دست دادن برنامه‌های مورد علاقه خود باشید. با نسخه به‌روزشده از قابلیت محبوب ماشین زمان (Time Machine)، برنامه‌های تلویزیونی می‌توانند ضبط شوند تا شما بتوانید آنها را به عقب برگردانید، روی آنها مکث کنید یا برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را دوباره تماشا کنید.

  • ضبط داخلی (Internal Recording): برنامه‌های مورد علاقه شما می‌توانند ضبط شوند و شما درست از طریق حافظه داخلی تلویزیون به آنها دسترسی داشته باشید.
  • تماشا و ضبط (Watch & Record): لازم نیست نگران تداخل برنامه‌های تلویزیونی و همزمانی آنها با هم باشید. یکی را نگاه کنید و دیگری را ضبط کنید.
  • پخش زنده (Live Playback): برنامه‌های زنده تلویزیون را مکث کنید، به عقب برگردانید و دوباره پخش کنید. شما اکنون می‌توانید کنترل نمایش‌ها را در دستان خود بگیرید. (به دستگاه‌های جانبی ذخیره نیاز است.)

webos1

  • ضبط زمان‌بندی‌شده (Scheduled Recording): وقتی در منزل نیستید می‌خواهید برنامه‌های مورد علاقه خود را ضبط کنید؟ مشکلی نیست، فقط کافیست ضبط خود را برنامه‌ریزی کنید.
  • پخش هوشمند (Intelligent Playback): وقتی شما برای چند دقیقه از پای تلویزیون بلند می‌شوید، تلویزیون هوشمند به صورت خودکار قسمت‌هایی را که از دست داده‌اید را ضبط می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا در زمان برگشت آن را تماشا کنید. (فقط در مدل‌های دوربین‌دار)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید