۰۴ مهر ۱۳۹۷

برای مبارزه با آلودگی هوا در پاییز تا دندان مسلح شوید!

فصل سرما کم‌کم از راه می‌رسد و در پی آن مصیبت  آلودگی هوا در کلان‌شهرهایی مثل تهران، مردم را مجاب به خرید دستگاه‌های تصفیه هوا در این روزهای پرترافیک می‌کند. 

در دهه اخیر، رشد جمعیت، افزایش وسایل نقلیه، بیشتر شدن تردد خودروهای تک‌سرنشین و دودزا باعث آلودگی هوا و دلیلی واضح برای خرید دستگاه تصفیه هوا به عنوان یکی از ضروری‌ترین وسایل زندگی شهرنشین‌ها شده‌اند.

این دستگاه‌های زیبا و کوچک که آرام و بی‌صدا و با کمترین حد مصرف انرژی هوای اطراف ما را پر از اکسیژن و عاری از ریزگردها می‌کنند. استفاده از این دستگاه‌ها به خصوص در این اوقات که هوا بیش از همیشه آلوده و تنفس آن زیان‌بار است، می‌تواند بخش جدانشدنی سبک زندگی باشد.

سیستم‌های تصفیه هوای ال‌جی می‌توانند تمامی ذرات معلق در فضا از جمله ذرات گرد و غبار، ذرات حساسیت‌زا، انواع ویروس‌ها و آلودگی‌ها و همچنین بوی بد فضا را از بین ببرد.

دستگاه‌های تصفیه هوای ال‌جی گازهای سمی متصاعدشده از سیمان، چوب، رنگ، کاغذ دیواری و موارد دیگر را می‌زداید و خانه یا محل کار شما را به محیطی سالم‌تر بدل می‌کند. این سیستم‌ها طراحی شده‌اند تا با استفاده از سیستم پیشرفته چندمرحله‌ای، محیطی سالم و به دور از آلاینده‌های مضر را به شما هدیه دهند.

دستگاه تصفیه هوای مون بلان ال‌جی (Mont Blanc) فیلتر قابل شست‌وشویی دارد که به راحتی باز می‌شود و خیلی آسان و بهداشتی تمیز می‌شود. این دستگاه از فیلتر محافظ دوگانه برای حبس کردن ذرات بزرگ گرد و غبار و غیرفعال کردن باکتری‌ها به کار می‌رود.

مون بلان ال‌جی با سیستم استریلیزه کردن ویروس‌ها و جرم‌های موجود در هوا با بیش از ۲ میلیون یون پلاسما  هوایی تر و تازه و سالم ایجاد می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید