۰۳ مهر ۱۳۹۷

بلندگوی چندکاره جدید ال‌جی PH2؛ یک همراه نورانی!

بلندگوی PH2 ال‌جی دارای نوار با حالت‌های مختلف نورپردازی برای ایجاد محیط دلچسب برای میهمانان و جلب توجه می‌باشد. چراغ داخلی نیز، زمان شارژ را به شما هشدار می‌دهد.

این بلندگوی جمع‌وجور با وزن ۱۶۷ گرم که در برابر پاشیدن آب مقاوم است برای ارائه صدای باکیفیت برای کاربرانی که فعال و پرتحرک هستند طراحی شده‌ است. آنهایی که برایشان همراه بودن و دوام بالا در اولویت است بلندگوی PH2 ال‌جی را انتخاب می‌کنند.

جدیدترین بلندگوی بلوتوث ال‌جی الکترونیکس مدل‌ PH2 صدایی ایده‌آل برای انواع محیط‌های داخلی و فضای باز به منظور غوطه‌ور شدن در صدا فراهم می‌کند.

01_Sound-all-around-Desk

بلندگوی چندکاره جدید ال‌جی برای هر چیزی که ممکن است کاربران بر سر راه آن بیندازد آمادگی دارد و برای مشتریانی که می‌خواهند از فضای آزاد لذت ببرند ایده‌آل است.

04_Strap-it-up-Desk

بلندگوی PH2 یک بند تسمه‌ای برای اتصال دارن که خیلی راحت در سطوح متنوع برای افزودن به قابلیت حمل و نقل آسان به بلندگو وصل می‌شود. با قابلیت بسته شدن آسان، اسپیکر را به هرجا که می‌خواهید محکم ببندید.

باران و پاشیدن قطرات آب دیگر برای این بلندگو مشکل به حساب نمی‌آید زیرا در برابر آب مقاوم است و در نتیجه می‌توان آن را به هر مکانی برد.

05_Splash-Proof-Desk2

این بلندگو با خروجی صدای یک‌طرفه و ۳۶۰ درجه و Bass Boost (تقویت صدای بم) صدایی واضح و شفاف را در هر مکانی ارائه می‌دهد. چراغ‌های LED اعلان و باتری بادوام برای PH2 تا ۶ ساعت قابلیت همراه بودن و استفاده را بیشتر می‌کند تا این بلندگو انتخابی مسلم برای مشتریانی باشد که سبک زندگی فعال و پرتحرکی دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید