۰۲ آبان ۱۳۹۷

نهایت آسایش و بهره‌وری با روبات پوشیدنی ال‌جی CLOi SuitBot

مدت‌هاست ال‌جی روبات‌ها را مطالعه می‌کند تا بر محدودیت‌های فیزیکی انسان فائق آید و زندگی افراد معلول یا کم‌توان حرکتی و سالمندان را بهبود ببخشد.

روبات ال‌جی CLOi SuitBot با همکاری استارتاپی به نام SG ROBOTICS طراحی شده که قدرت اندام تحتانی را در هنگام کار کردن، راه رفتن و ایستادن بیشتر کند. مفاصل این روبات کاملاً متناسب است و چرخش طبیعی دارد. به همین علت، حرکت کاربر را با ملایمت و به سادگی میسر می‌کند. همچنین، کفش‌های سندل و قابلیت تطبیق خودکار به پوشیدن راحت آن توسط کاربر کمک زیادی می‌کند. چنین امکانات کاربرپسندی باعث تمایز روبات CLOi SuitBot ال‌جی از سایر روبات‌های پوشیدنی می‌شود و وجود اسکلت خارجی کارایی روبات ال‌جی را بیشتر می‌کند.

LG CLOi SuitBot Standing Front

روبات CLOi SuitBot ال‌جی می‌تواند به دیگر روبات‌های خدماتی ال‌جی که اولین بار در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند متصل شود. این روبات با اتصال به روبات‌های CLOi PorterBot ،ServeBot و CartBot بخشی از شبکه کاری هوشمندی خواهد شد که اطلاعات و ابزار لازم برای محل‌های کار مانند کارخانه‌ها، لجستیک و توزیع و پخش را ارائه می‌دهند. روبات‌های خدماتی ال‌جی CLOi به عنوان بخشی از اقدامات هوش مصنوعی بزرگتر ال‌جی برای بخش تجاری و بازرگانی ساخته شده‌اند. فناوری هوش مصنوعی یا AI به روبات CLOi SuitBot امکان یادگیری و تحول از طریق تشخیص و تحلیل اطلاعات بیومتریک و محیطی را می‌دهد و حرکات را سنجش و بررسی می‌کند تا بهترین حرکات و حالت‌ها را پیشنهاد دهد و در نهایت حداکثر بهره‌وری از نیرو را میسر کند.

LG CLOi SuitBot Standing Back

سانگ دای-هیون، رئیس شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه مطبوع ال‌جی، می‌گوید: «روبات ال‌جی CLOi SuitBot گواه تعهد کامل ما بر گسترش مجموعه روبات‌های خدمت‌رسان ماست که نهایت آسایش و ابتکار را به زندگی ما می‌آورند. این تنها یک نمونه‌ در میان مجموعه وسیع محصولات هوش مصنوعی ال‌جی بوده که برای تعامل با کاربر در جهت آسایش بیشتر و ایجاد فرصت‌های جدیدی طراحی شده است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید