۲۴ آذر ۱۳۹۷

هدست TONE Ultra SE ال‌جی؛ مجهز به بلندگوی مونوی خارجی

هدست TONE Ultra SE ال‌جی مدل HBS-835S با بلندگوی خارجی در صدر محصولات جدیدی بود که شرکت ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 آلمان پرده‌برداری کرد.

هدست جدید دیگر با نام ال‌جی TONE Ultra SE از بلندگوی مونوی خارجی علاوه بر گوشی برخوردار است. کاربران با استفاده از بلندگوهای خارجی قادر خواهند بود تماس تلفنی برقرار کنند و بدون حذف صدای محیط همچنان به آهنگ‌های دلخواه خود گوش دهند. این هدست برای آنهایی ایده‌آل است که می‌خواهند نسبت به صدای پیرامون خود هوشیار باشند. گوشی‌های این هدست از فناوری بلندگوی پیشرفته و چهارلایه بهره می‌برد که با استفاده از مواد مرغوب و درجه یکی مانند لایه پلیمر با غلاف فلزی قادر است صدای بالای واضح و صدای بم کامل‌تری را منتشر کند.

LG-TONE-Ultra-SE-Black-1024x1024

هدست TONE Ultra SE ال‌جی با صدای JBL Signature Sound که فقط ۴۴٫۱ گرم وزن دارد و ۳۸۰ ساعت در حالت آماده به کار خواهد ماند در رنگ‌های آبی و مشکی به فروش می‌رسد. این هدست از میکروفون‌های دوگانه MEMS برخوردار است که صدایی فوق‌العاده واضح را منتشر کرده و از برنامه کاربردی Tone & Talk برای تلفن‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند.

کیم تای-جیون، رییس بخش دستگاه‌های همراه ال‌جی، می‌گوید: «ال‌جی محصولات پوشیدنی صوتی را با سری موفق TONE به بازار عرضه کرده و قرار است همچنان به ابتکارآفرینی در جدیدترین لوازم جانبی‌اش ادامه دهد. ما متعهد هستیم که محصولات صوتی پوشیدنی خیلی بهتری برای مشتریان سراسر جهان تولید کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید