۱۹ دی ۱۳۹۷

مشارکت ال‌جی و شرکت  Landing AI در جهت پیشرفت هوش مصنوعی

این مشارکت راهبردی به منزله نقاط قوت مکملی برای تمرکز بر یکپارچه‌سازی فناوری هوش مصنوعی و تحول در این زمینه به شمار می‌رود.

ال‌جی الکترونیکس با شرکت استارتاپ Landing AI در سیلیکون ولی وارد یک مشارکت راهبردی شد. رییس و مدیر ارشد فناوری ال‌جی، دکتر آی.پی پارک و دکتر اندرو ان.جی، مدیرعامل و مؤسس شرکت پیشگام جهانی هوش مصنوعی Landing AI، توافقنامه خود را در نمایشگاه CES 2019 لاس‌وگاس امضا کردند.

این همکاری بر توسعه هوش مصنوعی برای پیشرفت بیشتر رقابت محصولات ال‌جی و همین طور توسعه مدل‌های تجاری مشارکتی متمرکز شده است. شرکت Landing AI ابزارهای دید ماشینی و الگوریتم‌هایی را تولید کرده است که با وضوحی فراتر از قدرت دید بشر کار می‌کنند.

LANDING-AI-01

دکتر ان.جی، مدیرعامل شرکت Landing AI، که سابقا به عنوان دانشمند ارشد در شرکت بایدو (Baidu) و مؤسس گوگل برین (Google Brain) مشغول به فعالیت بوده است، می‌گوید: «هوش مصنوعی در زمینه‌های تولید محصول تحول عمده‌ای ایجاد می‌کند و این مشارکت نمایانگر آرزوی بلندپروازانه ما به شمار می‌رود که نه تنها در عرصه ساخت محصولات هوش مصنوعی به منثه ظهور می‌رسد بلکه در پیشبرد نگرش ما در حوزه آینده مبتنی بر هوش مصنوعی تأثیرگذار خواهد بود.»

دکتر پارک، ضمن منعکس کردن دیدگاه‌های دکتر ان.جی، در ادامه افزود: «ال‌جی به واسطه همکاری با شرکت Landing AI به افق‌های پیش رو می‌نگرد تا آسایش بیشتری برای کاربران فراهم کرده و سبک زندگی بهتری را از طریق فناوری پیشرفته‌تر هوش مصنوعی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید