۱۳ دی ۱۳۹۷

فناوری Hi-Fi Quad DAC در +V30 ال‌جی برای ضبط صدا با بهترین کیفیت

⁣میکروفون‌های کناری گوشی +V30 صدا را با بهترین کیفیت ثبت می‌کنند. شما می‌توانید صداهای پیرامون خود یا قطعات موسیقی مورد علاقه خود از اجراهای زنده را با کیفیتی مناسب ضبط کرده و بارها به آن گوش دهید.

تلفن هوشمند ال‌جی +V30 به همراه هدست‌های Bang & Olufsen ارائه می‌شود که کیفیت صدای بسیار بالایی دارند. همچنین این گوشی از فناوری Quad DAC نیز پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب صدای تولید شده از گوشی با نویز و اعوجاج بسیار کمی برای شما پخش می‌شود.‌

فناوری صدای Hi-Fi Quad DAC ال‌جی دو قابلیت جدید دارد: فیلترهای دیجیتال و تنظیمات پیش‌فرض صدا. با اینکه صدای Hi-Fi Quad DAC اصلی با کاهش اعوجاج و نویزهای سفید بر ارائه صدای های-فای نزدیک و مشابه به صدای اصلی متمرکز است، صدای پیشرفته Advanced Hi-Fi Quad DAC گزینه‌های سفارشی بیشتری را ارائه می‌دهد.

170831_V30_Infographics_04_b68b8c26-e1504496678389

علاوه بر این، قابلیت ضبط صدای اچ‌دی (HD Audio Recorder) در ال‌جی  +V30 این ویژگی را دارد که از دریافت‌کننده صدا در تلفن همزمان به عنوان میکروفون (Receiver-as-a-Mic or RAM) استفاده کند. قابلیت RAM می‌تواند صداهای خیلی بلند را به وضوح ضبط کند. به همین علت، ال‌جی +V30 قادر است گستره وسیعی از صداها را که از نجوای ظریف تا صاعقه بلند متغیر است را بدون اعوجاج ضبط کند.

کسانی که سیستم‌های صوتی را به‌خوبی می‌شناسند، می‌دانند که وجود نام B&O یا Bang & Olufsen بر روی یک سیستم صوتی به چه معنی است. این شرکت معمولا سیستم‌های صوتی حرفه‌ای برای محصولات بزرگ را طراحی می‌کند ولی ال‌جی  +V30 توانسته است تا در این ابعاد به کیفیت استاندارد مورد تائید این شرکت دست پیدا کند.

کیفیت صوتی این تلفن همراه با کمتر محصولی قابل‌مقایسه است، این مدل از محصولات ال‌جی بدون شک برای دوستداران موسیقی به یک گزینه ایده‌آل بدل خواهد شد و اگر شما نیز طرفدار موسیقی هستید، چه چیزی بهتر از این‌که یک سیستم صوتی تقریبا حرفه‌ای را در جیب خود حمل کنید.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید