۱۴ بهمن ۱۳۹۷

رنگ‌های جذاب ال‌جی G7 ThinQ و G7 ThinQ Plus در بازار ایران

ال‌جی G7 ThinQ و ال‌جی ‌G7 ThinQ Plus، دو تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی، مجهز به نمایشگر روشن‌تر، دوربین فوق‌العاده بهتر، صدای بسیار بلندتر و امکانات هوشمند مصنوعی مدتی است وارد بازار ایران شده و در نمایندگی‌ ال‌جی موبایل چارسو به فروش می‌رسند.

این دو محصول شیک و پرطرفدار بازار ایران در دو رنگ زیبای آبی و نقره‌ای در حال حاضر عرضه می‌شوند و گستره وسیعی از مشتریان با سلیقه‌های مختلف را مجذوب خود خواهند کرد.

ال‌جی G7 ThinQ محصولی بی‌نظیر با تمرکز بر ارائه امکانات مفید و راحت هوش مصنوعی در تجربه کاربری اساسی با تلفن هوشمند طراحی و ساخته شده است.

ال‌جی G7 ThinQ با جدیدترین پلت‌فرم موبایل کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ اجرا می‌شود و از ۶/۴ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که می‌تواند سنگین‌ترین وظایف و برنامه‌های کاربردی را به راحتی اجرا ‌کند. این محصول فوق پیشرفته نمایشگر شگفت‌انگیز ۶٫۱ اینچ با روشنایی بسیار بالایی دارد و حدود نیم اینچ نسبت به پرچمدار پیشین خود بزرگ‌تر است اما حتی به اندازه یک تار مو هم عریض‌تر نیست. بنابراین، ال‌جی G7 ThinQ به راحتی در دست جای گرفته و قابل استفاده با یک دست است.

LG-G7-ThinQ

طراحی جدید و فوق‌العاده زیبای سری جی به ال‌جی G7 ThinQ با بدنه فلزی‌ ظاهری شیک، مدرن و دلربا می‌دهد که با شیشه Gorilla Glass 5 در پشت و جلو برای بهره‌مندی از دوام بیشتر تکمیل می‌شود. رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب در این گوشی مطابق با آزمون‌های MIL-STD 810G ارتش ایالات متحده امریکا طراحی شده است که عملکرد تجهیزات و دستگاه‌های مختلف را در محیط‌های سرسخت و خشن ارزیابی می‌کند.

برخورداری از دوربین‌های پیشرفته ۸ مگاپیکسل سلفی و ۱۶ مگاپیکسل دوگانه در پشت با لنزهای استاندارد و فوق گسترده با امکانات هوشمند، قابلیت‌های هوشمندتر و ساده‌تر با Google Lens،Google Assistant و Google Photos، نمایشگر فوق روشن ۶٫۱ اینچ با نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ از نوع FullVision با نام Super Bright Display، تجربه صدای بی‌رقیب در تلفن هوشمند با بلندگوهای Boombox و DTS:X برای ارائه تجربه صدای سه بعدی تنها گوشه‌ای از امکانات و قابلیت‌های ویژه این ابر تلفن هوشمند است.

بهترین فرصت برای خرید  ال‌جی G7 ThinQ و G7 ThinQ Plus شرکت در فستیوال سال نوی کره است. این جشنواره در فروشگاه چارسوی تهران، فردا ۱۵ بهمن ماه، برگزار خواهد شد.

50254463_1078277192333691_7042222573416921832_n

آدرس: خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، بازار بزرگ چارسو، طبقه همکف، پلاک B10، فروشگاه رسمی موبایل ال‌جی

۱ نظر

جراحی ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

G7 خیلی گوشی خوبی اا کلی تحقیق کردم راجبش عالیه

نظر دهید