۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

تعهد ال‌جی برای خنثی‌سازی و حذف کامل کربن تا سال ۲۰۳۰

ال‌جی تصمیم دارد بیش از گذشته انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد و پروژه‌های خنثی‌سازی کربن خود را توسعه بخشد.

ال‌جی الکترونیکس از اقدام جدید و جسورانه Zero Carbon 2030 خود پرده برداشت. این شرکت متعهد شده است انتشار کربن ناشی از ساز و کارهای جهانی خود تا ۱۲ سال آینده به صفر برساند.

ال‌جی در مقایسه با سال ۲۰۱۷ توانسته ۵۰ درصد بیشتر از گذشته انتشارات کربن در عملیات اجرایی خود را کاهش داده و اقدامات جدیدی برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر انجام دهد. این تلاش‌ها ال‌جی را به هدف نهایی خود که خنثی‌سازی کربن است نزدیک‌تر می‌کند تا در نهایت بتواند ردپای خود در انتشار کربن را با متعادل کردن انتشارات کربن و  حذف کلی آن به صفر برساند.

این شرکت از طریق اقدامات راهبردی متنوع قادر خواهد بود انتشار کربن از کارخانه‌هایش در سر تا سر جهان را از تقریبا تا ۲ میلیون تن در سال ۲۰۱۷ به ۹۶۰ هزار تن تا پایان سال ۲۰۳۰ برساند. ال‌جی در پی توسعه کارخانجات پربازده و فناوری‌هایی است که با هدف کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای تولید می‌شوند تا در این مسیر بتواند تولید و انتشار کربن در طی فرایند تولید را کاهش دهد.

ال‌جی تأسیسات انرژی‌های تجدیدپذیر را با استفاده از محصولات انرژی خورشیدی گسترش می‌دهد و فعالانه از فناوری‌های تجاری خود مانند چیلرهای پربازده و سیستم‌های مدیریت انرژی برای کاهش انتشار کربن بهره می‌برد.

علاوه بر این، ال‌جی با گسترش پروژه ‌های CDM یا مکانیسم توسعه پاکیزه خود تصمیم دارد اعتبار CER (کاهش انتشار تأییدشده) را حفظ کند. این اقدامات با نگرش‌های آینده‌نگر تولید پاکیزه را در ملل نوظهور ترویج می‌کند و به کسب و کارهای متعهد به کاهش انتشار کربن امکان می‌دهد پروژه‌های کاهش انتشار کربن را با استفاده از فناوری‌ها و ابتکارات خود عملی کنند.

ال‌جی اولین کارخانه سازنده لوازم خانگی است که اعتبار CES را در سال ۲۰۱۵ کسب کرد و توانست راه را برای بهره‌مندی از لوازم خانگی کارامد هموار کند تا موقعیت خود را به عنوان شرکت پیشگام در اقدامات دوستدار محیط زیست تحکیم کند. تا آخر سال ۲۰۱۸، ال‌جی ۳۴۰ هزار تن از اعتبارات CER را از طریق فعالیت‌های CDM خود کسب کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید