۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

مایکروویو سولاردام ال‌جی ماه رمضان را بدون دغدغه‌ افطار خواهد کرد!

 چند روز دیگر به آغاز ماه مبارک رمضان باقی نمانده. ماهی که با وجود فرصت بیشتر برای تطهیر جسم و روح از ناپاکی‌های دنیوی، برای همه مسلمانان پر از چالش است؛ البته برای خانم‌ها بیشتر! فکر می‌کنید چرا؟

خانم‌های کدبانوی خانه‌دار یا حتی شاغل در موقعیت‌های شغلی مختلف علاوه بر کارهای منزل و اداری، مسئولیت تهیه افطاری را با دهان روزه بر عهده دارند! اینجاست که کار سخت می‌شود و جلب رضایت از مرد خانواده و بچه‌ها دغدغه‌های ذهنی بانوان ایرانی را کمی بیشتر می‌کند.

ال‌جی این دغدغه‌ها را به خوبی می‌داند و خود را متعهد کرده تا با عرضه محصولات جدید و فناورانه نیازهای بانوان را برآورده کند و طعم یک زندگی دلچسب و پرآرامش را برایشان به ارمغان آورد.

مایکروویو‌های سولاردام ال‌جی با چنین هدفی در بازار ایران عرضه و با پشتیبانی شرکت مشتریان گلدیران تضمین شده‌اند. چندین گزینه متنوع پخت شامل مایکرو،‌ گریل ذغالی، کانوکشن و فر نوری به همراه برنامه‌های پخت متنوع ایرانی، سولاردام را به محصولی ایده‌ال برای آشپزخانه‌ها تبدیل کرده است.

پخت با سولاردام فرصتی است تا سفره افطار را به اتفاقی هیجان‌انگیز با انواع دسرها، پیش‌غذاها و غذاهای اصلی تبدیل کنیم. رنگین‌کمانی از مواد طبخ شده طبیعی و سالم که در زمانی کوتاه آماده شده و کدبانوی ایرانی با افتخار می‌تواند در کنار آن، لذت روزی حلال را با معنویت دعای افطار تجربه کند.

حالا می‌رسیم به آموزش یک دسر خوشمزه در وعده افطار که فکر نمی‌کنیم کسی دست رد به آن بزند: شله‌زرد

photo_Û²Û°Û±Û·-Û°Ûµ-Û²Û¹_Û±Û´-Û±Û¹-Û²Û¸

مواد لازم برای تهیه شله‌زرد

  • برنج: یک لیوان
  • گلاب: نصف لیوان
  • آب: ۵ تا ٧ لیوان
  • کره: ٢٣٠ گرم
  • خلال بادام: به میزان لازم
  • شکر: ٢ لیوان
  • زعفران دم کرده: به میزان لازم

دستور پخت شله‌زرد با مایکروویو سولاردام ال‌جی

برنج خیس خورده را همراه با آب داخل ظرف ریخته، با برنامه مایکرو ٩٠٠ وات ٣٠دقیقه بدون در پوش زمان داده و در این فاصله یکبار برنج را هم مى زنیم. دقت شود تا زمان پخت کامل مواد و له شدن برنج این روند ادامه یابد.

سپس باقیمانده مواد را اضافه کرده، درب ظرف را به صورت نیمه باز مى گذاریم و با برنامه مایکرو ٧٢٠ وات (۶٠٠وات) زمان مى‌دهیم تا پخت کامل گردد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید