۰۸ خرداد ۱۳۹۸

ال‌جی آرت‌کول کنترل دما در فصل گرما را به دستان شما می‌سپارد

دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL ال‌جی در زمستان های سرد با گرمایی دلچسب و ️در تابستان های داغ، با سرمایی دل انگیز همراه شماست.

دستگاه تهویه هوای Artcool ال‌جی برای هم‌خوانی با فضای داخلی منزل شما و سبک مینیمال و ساده طراحی شده است. شیشه آینه‌ای سطح دستگاه با انعکاس فضای داخل منزل زیبایی بی‌نظیری از طریق یکپارچگی مواد شیشه‌ای به وجود می‌آورد.

کمپرسور اینورتر دوگانه با ضمانت ۱۰ ساله

شرکت ال‌جی با فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه مشکلات صدا و عدم بازدهی را حل کرده و باعث معرفی دستگاه تهویه هوایی شده که دارای خنک ‌کنندگی سریع‌تر، عمر طولانی‌تر و سروصدای کمتر است. کاربران با ضمانت ۱۰ ساله کمپرسور می‌توانند برای مدت طولانی‌تری از مزایای دستگاه تهویه هوای ال‌جی بهره‌مند شوند.

کمپرسور اینورتر دوگانه با ضمانت ۱۰ ساله 

 این کمپرسور دارای چرخش وسیع‌تر که باعث صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی و خنک ‌کنندگی سریع‌تر می‌شود.  تأییدیه چرخه عمر ۱۰ ساله محصول از TUV Rheinland کسب شده است.

c778bcfb-8e96-4e5a-8db8-fd0894377447

تأییدیه TUV Rheinland

این محصول جدید تاییدیه TUV Rheinland با نمره خنک ‌کنندگی سریع و صرفه‌جویی در مصرف برق  (US-W242Kxy0/TS-H2465DA0) را دریافت کرده است.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و خنک ‌کنندگی سریع

کمپرسور اینورتر به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر همیشه یکسان باقی بماند. علاوه بر این،™DUAL Inverter Compressor با فرکانس محدوده عملیات صرفه‌جویی در مصرف انرژی، موجب صرفه جویی بیشتر در انرژی نسبت به کمپرسور معمولی می‌شود. به لطف این کمپرسور، هوا بیشتر و سریع‌تر پخش می‌شود.

 یونیزه‌ کننده

استریل بیش از ۳ میلیون یون نه‌ تنها هوای در حال عبور از دستگاه تهویه هوا، بلکه مواد مضر و بوهای اطراف دستگاه را استریل می‌کند. ثابت شده که یونیزه‌ کننده بیش از ۹۹ درصد از باکتری‌های اطراف را ظرف ۶۰ دقیقه استریل می‌کند. (استریل بیش از ۹۹٫۹ درصد از باکتری Escherichia coli  ظرف ۳۰ دقیقه و بیش از ۹۹٫۶ درصد باکتری Staphylococcus aureus  ظرف ۶۰ دقیقه)

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید