۲۶ خرداد ۱۳۹۸

ال‌جی G8 ThinQ؛ زیبا، دلربا و سحرآمیز

مواظب باشید زیبایی ال‌جی G8 ThinQ شما را مسحور خود نکند.

در فلسفه طراحی جدید ال‌جی G8 ThinQ تمام عناصر غیرضروری حذف شده تا ظاهر این پرچمدار شیک‌تر و چشم‌نوازتر از طراحی‌های قبلی محصولات ال‌جی باشد برآمدگی دوربین در قاب پشت به صفر رسیده تا سطح صاف‌تر و رضایت‌بخش‌تری از نظر کاربران داشته باشد.

فناوری صدای کریستالی OLED یا CSO پیشرفت قابل توجهی در صنعت صدای تلفن هوشمند به شمار می‌رود و از نمایشگر گوشی به عنوان دیافراگم بلندگو بهره می‌برد. به همین دلیل، نیازی به بلندگوی جلو وجود نخواهد داشت تا باز هم زیبایی و سادگی بیشتری به G8 ThinQ داده شود.

53470936_124822365274578_7084391483727365110_n(1)

ال‌جی G8 ThinQ اولین تلفن هوشمند دنیاست که با ترکیب دوربین ToF Z و حسگرهای مادون قرمز (اینفرارد) قابلیت پیشرفته تأیید و تشخیص هویت کاربر از طریق عروق کف دست را دارد. فناوری تأیید هویت یا تشخیص کف دست با عنوان Hand ID ال‌جی خیلی ایمن‌تر از فناوری تشخیص اثر انگشت است و می‌تواند شکل، ضخامت و دیگر مشخصه‌های فردی رگ‌های کف دست کاربر را تشخیص دهد. فقط کافیست دست خود را که از قبل مشخصات آن را در گوشی ثبت کرده‌اید را چند ثانیه‌ کوتاه مقابل دوربین جلو گرفته تا قفل ال‌جی G8 ThinQ و تمام محتوایش باز شود.

ال‌جی G8 ThinQ، علاوه بر دوربین، به عملکرد چندرسانه‌ای نیز توجه کرده و این محصول را به عنوان اولین تلفن هوشمند در سری G معرفی می‌کند که از فناوری نمایشگر OLED بهره می‌برد. نمایشگر بزرگ ۶.۱ اینچ QHD+ FullVision تراکم ۵۶۴ پیکسل  در اینچ دارد که جزییات باورنکردنی و زیادی را امکان‌پدیر می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید