۲۰ خرداد ۱۳۹۸

اگر هوای خنک و تمیز می‌خواهید، حواستان به تعویض فیلتر کولرهای گازی باشد

با فرا رسیدن فصل گرما، وقتش رسیده تا دستی به سر و روی کولرهای آبی یا گازی خود بکشید و فیلتر و پوشال‌ها را عوض کنید. 

 معمولا پوشال کولرهای آبی باید هر سال عوض شوند که هم هزینه‌بر است و هم کاری طاقت‌فرسا اما کولرهای گازی ال‌جی مجهز به فیلترهای چندگانه تصفیه هوا، ضد حساسیت، ضد ویروس و از بین برنده گرد و غبار هستند.

فیلتر پلاس‌مستر آیونایزر با تولید بیش از ۳ میلیون یون در هر دقیقه باعث از بین رفتن تمام ذرات حساسیت‌زا، ویروس‌ها، باکتری‌ها و دیگر ذرات معلق در فضا می‌شود و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس‌ها را هم یونیزه می‌کند.

فیلتر محافظ دوگانه قابلیت حذف ذرات و باکتری‌ها تا قطر بیشتر از ۱۰ میکرون را دارد. تمیز کننده خودکار پلاس‌مستر در دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی، قادر به رفع باکتری‌ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی است.

nextone_d

این فیلترها نیز مانند فیلتر هوای داخل خورو نیاز به نظافت دارند. در این مطلب به شما نکاتی را در مورد نظافت این فیلترها آموزش می‌دهیم:

  • فیلتر هوا: فیلترها را هر ۲ هفته یک بار با آب و بدون استفاده از مواد شوینده شست‌وشو دهید.
  • فیلتر ضدحساسیت یا فیلتر دو‌گانه: این فیلتر باید هر ۳ ماه یک بار با آب شسته شود و زیر نور آفتاب خشک گردد.
  • فیلتر پلاسما: گرد و غبار روی فیلتر پلاسما را باید با دستگاه دمنده یا مکنده تمیز کرد.
  • قاب داخلی دستگاه: قاب داخلی را به صورت متناوب با استفاده از پارچه خشک و نرم پاک کنید؛ هرگز از ساینده‌ها و مواد سفیدکننده استفاده نکنید.
  • قاب بیرونی دستگاه: این یکی دیگر کار شما نیست! از یک سرویس‌کار مجرب درخواست کنید تا شست‌وشوی قاب بیرونی دستگاه را با استفاده از دستگاه شوینده انجام دهد و پس از اتمام شست‌وشو دستگاه را تست کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید