۳۰ خرداد ۱۳۹۸

لحظه‌ها را در همان لحظه شکار کنید!

با فناوری نمایشگر FullVision OLED در ال‌جی V40 ThinQ صحنه‌های تکرارنشدنی را با وضوح بالا ثبت کنید.

در ال‌جی V40، همان فلسفه طراحی خانواده V ال‌جی حفظ شده؛ منتها این بار، از نمایشگر ۶٫۴ اینچ FullVision OLED با حاشیه بسیار باریک‌تر از قبل استفاده شده است. هر چیزی که در این نمایشگر دیده شود واقعاً ارزش دیدن دارد. تصاویر واضح، شفاف با کنتراست و رنگ‌های عالی چشم را نوازش می‌دهند.

نمایشگر جدید OLED پلاستیکی برای دقت رنگ بیشتر و دوام نور بهتر طراحی شده است. این نمایشگر OLED توانسته ۴٫۵ میلیون پیکسل را در خود جای دهد که این تراکم و تعداد پیکسل از هر تلفن هوشمند +QHD دیگری در بازار امروز بیشتر است. در نتیجه، کاربران می‌توانند از غرق شدن در محتوای واضح و زنده‌ای لذت ببرند که تنها در نمایشگرهای OLED ال‌جی دیده می‌شود.

LG-V40-ThinQ-Preview-Mojtaba-14

تلفن هوشمند ال‌جی V40 ThinQ با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگابایت و همین طور ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیرو می‌گیرد. به همین علت، برای آن دسته از مشتریانی که قدرت برایشان اهمیت دارد یک محصول کامل و بی‌عیب و نقص است.

دوربین تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی V40 ThinQ از ۳ لنز در بخش دوربین پشت بهره می‌برد: یک لنز ۱۶ مگاپیکسل فوق عریض یا سوپرواید، یک لنز ۱۲ مگاپیکسل استاندارد و یک لنز ۱۲ مگاپیکسل تله‌فوتو.

شیفتگان عکاسی با کمک ۳ لنز تعبیه‌شده در دوربین ال‌جی V40 ThinQ می‌توانند نماهای مختلف را بدون تغییر مکان خود نسبت به سوژه کادربندی کنند. لنز فوق عریض با زویه ۱۰۷ درجه به راحتی قادر است سوژه را با پس‌زمینه بیشتری ثبت کند و لنز تله‌فوتو بزرگنمایی اپتیکال را دو برابر خواهد کرد (که ۳٫۲ برابر زوم در لنز عریض یا واید است) تا نماهای واضحی از فاصله دور بدون افت کیفیت داشته باشید. حالت ثبت سه‌گانه تصویر نیز با دوختن تصاویر هر کدام از لنزها به یکدیگر می‌تواند یک ویدیوی کوتاه برای اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی بسازد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید