۳۰ مرداد ۱۳۹۸

آسایش بیشتر به شیوه‌ای جدیدتر با تلفیق پلت‌فرم‌های هوشمند ال‌ جی و آمازون

در نمایشگاه IFA 2019 امسال، لوازم خانگی هوشمند ال‌ جی مجهز به LG ThinQ و سرویس آسوده تجهیز مجدد آمازون (Amazon Dash Replenishment) زندگی را برای مشتریان اروپایی ساده‌تر و خانه‌های آنها را هوشمندتر می‌کند.

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2019  مجموعه لوازم خانگی ThinQ خود را با ترکیب Amazon Dash Replenishment برای بازار اروپا معرفی می‌کند تا مزایای خانه هوشمند و کاملا اتومات را با قدرت پلت‌فرم هوش مصنوعی ال‌جی تلفیق کند؛ پلت‌فرمی که با سیستم هوشمند سفارش مجدد مایحتاج آشپزخانه و تحویل آنها تکمیل می‌شود.

لوازم خانگی ال‌جی ThinQ با سرویس Dash Replenishment آمازون زحمت و دردسرهای مکرر سفارش مجدد مایحتاج ضروری منزل را کم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا در زمان کم شدن مواد شوینده، سیستم سفارش هوشمند مجدد برای تأمین مواد از آمازون ایجاد کنند تا هیچ وقت کمبود مایحتاج ضروری منزل را حس نکنند. این سرویس راحت ابتدا برای ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی LG ThinQ در اروپا شامل کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس از پاییز امسال آغاز می‌شود.

کاربران می‌توانند سیستم تجهیز مجدد Dash Replenishment آمازون را در ماشین لباسشویی و ظرفشویی هوشمند ال‌جی از طریق برنامه کاربردی LG ThinQ یا SmartThinQ سابق متصل به حساب آمازون مشتریان فعال کنند. بعد از تکمیل فرایند نصب، لوازم خانگی هوشمند ال‌جی به سرویس Dash Replenishment سیگنال ارسال می‌کند تا به صورت خودکار اقلامی از پیش تعیین‌شده مانند قرص یا مایع ظرفشویی، مایع یا پودر لباسشویی یا نرم‌کننده لباس را در زمان نیاز به مواد بیشتر بر اساس مقدار مصرف شما سفارش دهند تا شما دم درب منزل آنها را تحویل بگیرید. سرویس Dash Replenishment آمازون برای یخچال‌های LG ThinQ و دستگاه‌های تصفیه هوا در آینده نزدیک در دسترس قرار می‌گیرد.

سرویس Amazon Dash Replenishment برای لوازم خانگی ال‌جی در اروپا پس از عرضه موفق این سرویس در اوایل امسال در امریکا ارائه شده است. ال‌جی علاوه بر آمازون با سرویس‌های تأمین‌کننده هوش مصنوعی دیگری نظیر گوگل و یاندکس برای گسترش قابلیت‌ها و راحتی بیشتر محصولات هوشمند در اروپا، آسیا و امریکا همکاری می‌کند.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2019 برلین می‌توانند از ۶ تا ۱۱ سپتامبر محصولات ال‌جی ThinQ را که مجهز به سرویس Dash Replenishment آمازون هستند از نزدیک مشاهده کنند. برای اطلاع از فعالیت‌های ال‌جی در نمایشگاه ‌IFA 2019 هشتگ LGIFA2019# را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید