۰۱ شهریور ۱۳۹۸

اتصال راحت‌تر به لوازم خانگی هوشمند با برنامه کاربردی ال‌جی و تشخیص صدا

قابلیت تشخیص صدا در برنامه کاربردی جدید LG ThinQ به کاربران قدرت کنترل و نظارت بر عملکرد محصولات ال‌جی را با بهره‌گیری از زبان طبیعی می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس فناوری تشخیص صدا را از طریق برنامه کاربردی LG ThinQ (برنامه SmartThinQ سابق) ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند خیلی راحت‌تر از هر جایی که هستند به لوازم خانگی هوشمند LG ThinQ خود متصل شوند. این برنامه که اولین برنامه کاربردی موبایل برای مدیریت لوازم خانگی هوشمند است به زبان انگلیسی برای سهولت در فناوری تشخیص صدای دستیار گوگل می‌تواند لوازم خانگی ال‌جی مجهز به وای-فای نظیر ماشین لباسشویی، خشکشویی، ظرفشویی، یخچال، فر، جاروبرقی، دستگاه تهویه مطبوع، تصفیه هوا و چند محصول دیگر را مدیریت کند.

کاربران می‌توانند از راحتی باورنکردنی کنترل و نظارت بر عملکرد لوازم خانگی خود از طریق فرمان‌های صوتی برنامه ThinQ لذت ببرند. این برنامه برای نهایت آسایش در خانه هوشمند می‌تواند آپدیت آنی وضعیت تمام لوازم متصل ال‌جی را تنها با یک فرمان صوتی ارائه دهد. کاربران می‌توانند به صورت کلامی در محل کار خود از برنامه  LG ThinQ بپرسند که چه زمانی کار ماشین لباسشویی به اتمام می‌رسد یا دمای دستگاه تهویه مطبوع هوا را در زمان رانندگی به سمت منزل بدون نیاز به متوقف کردن خودرو  و نگاه کردن به گوشی تنظیم کنند.

برنامه ThinQ اطلاعات مفید در مورد امکانات و قابلیت‌های محصولات را در اختیار کاربر قرار داده و  با پیشنهاداتی در جهت نگهداری از لوازم خانگی هوشمند و حل مشکلات احتمالی به کاربر هشدار می‌دهد. شما می‌توانید بپرسید «قابلیت عملکرد خودکار دستگاه تهویه مطبوع چطور کار می‌کند؟» یا «چراغ زرد روی یخچال به چه معنی است؟» تا فورا از طریق برنامه کاربردی LG ThinQ پاسخ را دریافت کنید. این برنامه نه تنها می‌تواند پاسخ رایج‌ترین سؤالات مربوط به استفاده از لوازم خانگی را ارائه دهد بلکه قادر است خلاصه‌ای از وضعیت اخیر فعالیت آنها را تهیه کرده و نکات مهم استفاده از لوازم خانگی را برای کاربر فراهم کند.

برنامه کاربردی پیشرفته ThinQ از همین ماه ابتدا در کره جنوبی و پس از آن در سه ماهه چهارم در امریکای شمالی و سال آینده در بازارهای اصلی اروپا در دسترس قرار می‌گیرد. بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2019 می‌توانند مجموعه کاملی از لوازم خانگی هوشمند و متصل ال‌جی را از ۶ تا ۱۱ سپتامبر در سالن ۱۸ مس برلین تجربه کنند. برای اطلاع از فعالیت‌های ال‌جی در نمایشگاه ‌IFA 2019 هشتگ LGIFA2019# را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید