۱۱ آبان ۱۳۹۸

آغاز آپگرید تلویزیون‌های OLED ال جی به NVIDIA G-SYNC

تلویزیون‌های  OLED ال جی از این هفته آپگرید NVIDIA G-SYNC را دریافت می‌کنند.

اولین تلویزیون‌های ال جی با فناوری پیشرفته انویدیا بازی‌های کامپیوتری را به شکلی کاملا جدید تجربه می‌کنند.

مدل‌های کنونی و امسال تلویزیون‌های OLED ال‌جی از این هفته آپدیت میان‌افزاری جدیدی را دریافت خواهند کرد که تجربه شگفت‌انگیز بازی را از طریق سازگاری با فناوری NVIDIA G-SYNC میسر می‌کنند.

سازگاری با NVIDIA G-SYNC برای تلویزیون‌های OLED ال‌جی 2019 مدل E9 (ابعاد 65 و 55 اینچ)، مدل C9 (ابعاد 77، 65 و 55 اینچ) و مدل B9 (ابعاد 65 و 55 اینچ) در دسترس خواهد بود و ابتدا در اختیار مشتریان ال‌جی در امریکای شمالی و پس از آن تا پایان امسال در بازارهای اصلی اروپا، آسیا، امریکای لاتین، آفریقا، خاورمیانه و کشورهای دیگر قرار می‌گیرد.

G-SYNC-on-LG-OLED-TV-C9_2

تلویزیون‌های OLED تحسین‌شده ال‌جی به واسطه پشتیبانی و سازگاری با G-SYNC روان‌ترین و غرق‌کننده‌ترین تجربه بازی را بدون پرش و اعوجاجی که در رایج نمایشگرها شایع است ارائه می‌دهند. گیمرها مدت‌هاست به ارزش تلویزیون‌های OLED ال‌جی و کیفیت استثنایی آن، لگ‌های خیلی کم و سرعت پاسخگویی بالای آنها واقف شده‌اند. افزوده شدن پشتیبانی از G-SYNC امکان لذت بردن از پاسخگویی بی‌نهایت و جلوه‌های بصری بهینه شده در تلویزیون‌های OLED بزرگ ال‌جی از 55 اینچ تا 77 اینچ غوطه‌ورکننده را برای گیمرهایی که گرافیک سری GeForce RTX 20 یا  GTX 16 دارند فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید