۲۸ آبان ۱۳۹۸

ماشین لباسشویی تویین واش ال‌جی؛ نسل جدید ماشین لباسشویى

مروری بر دستاوردهاى بشر در طول تاریخ در کنار یکى از برترین نوآورى ها در صنعت لوازم خانگى تویین واش، نسل جدید ماشین لباسشویى

ماشین لباسشویی جدید TWINWash (تویین واش) ال جی در یک زمان میتواند دو شستشوی مختلف را برای شما انجام دهد که شاید شما فکر کنید شبیه لباسشویی های دوقلو است ولی در این ماشین لباسشویی شما میتوانید برخلاف تفکرتان دو دسته لباس مجزا را به طور همزمان بشویید.

در ماشین لباسشویی اصلی، لباس های معمولی با حجم بالا را بشویید، در حالیکه مینی واشر  Mini Washer در حال شستشوی لباس های ظریف به صورت همزمان است. همچنین با سیستم شستشوی سریع، TurboWash می توانید در هر بار شستشو تا ۳۰ دقیقه در زمان صرفه کنید.

ال‌جی با الهام از شستشوی دستی و استفاده از فناوری موتور اینورتر دایرکت درایو خود موفق به ابداع فناوری سشتشوی ۶ حرکته همانند شستشو با دست شده است. این شش مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، چرخاندن، پله‌ای، ساییدن و غلتاندن می‌باشد که نتیجه این الگوی شستشو، صدمه کمتر به الیاف لباس و بهبود عملکرد شستشوی ماشین لباسشویی می‌باشد. پس از شستشوی کامل و بهینه، این لباسشویی به شما امکان خشک کردن لباسها در لباسشویی اصلی را تا ۷ کیلوگرم لباس میدهد.

۱ نظر

Parisa ۱۶ آذر ۱۳۹۸ پاسخ

شیراز قیمت لباسشویی خیلی متفاوت هست ۸ کیلویی۴GL ملیونی هست ۱۰ملیونی هم هست راهنمایی کنید لطفا چی بخرم واز کدوم نمایندگی

نظر دهید