۰۹ دی ۱۳۹۸

در یخچال‌های ال جی غذا را سریع‌تر خنک کنید و طولانی‌تر تازه نگه دارید

مهمترین ویژگی سال نو چیزی به جز یخچال نیست! یخچال مسئولیت بزرگی دارد. برای جلوگیری از خراب شدن تعطیلات باید جلوی خراب شدن خیلی چیزها مانند غذا را بگیرید.

بهترین راه این است که همه چیز را در یخچال ال جی با فناوری DoorCooling قرار دهید. در یخچال ال جی، هر غذایی احساس تازه‌ای خواهد داشت! پنل هوای سرد در بالای یخچال و فریزر 32 درصد سریعتر و یکنواخت تر هوای خنک را را فراهم می کند تا مواد غذایی شما حتی طولانی تر نیز تازه بماند.

قابلیت ویژه یخچال‌های پایین‌فریزر ال‌جی یعنی +DoorCooling جریان هوای سرد را در بالای دستگاه به جریان می‌اندازد. در نتیجه، در سرتا سر یخچال، حتی در قسمت‌هایی مثل سبد درب جلو که به سختی می‌توان به آنها دسترسی داشت، دمای یکنواختی وجود خواهد داشت.

72976195_100861781346120_4622560584401902975_n

فناوری‌های پیشگام ال‌جی در صنعت به کاربران تازگی و طراوت غذاها را هدیه می‌دهد و از هدررفت رطوبت آنها پیشگیری می‌کند. در نتیجه، رنگ طبیعی، طراوت و تازگی غذاها حفظ می‌شود. قابلیت +DoorCooling دما را به صورت یکنواخت در سرتاسر یخچال پایدار نگه می‌دارد و سرمایش آن را سریع‌تر از سیستم‌های خنک‌کننده قبلی ایجاد می‌کند.

با تعبیه دریچه‌ها و منافذ هوا در بالای یخچال، جریان هوا با کمک قابلیت +DoorCooling به منطقه درب هدایت می‌شود تا مواد غذایی در سبد متصل به درب یخچال خنک بمانند. این قابلیت  باعث می‌شود اختلاف دما بین بخش داخلی ذخیره‌سازی غذا و درب یخچال کمتر شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید