۰۸ بهمن ۱۳۹۸

نمایشگاه CES 2020: اجاق گاز ال جی با قابلیت InstaView

با سری جدید گاز و فرهای InstaView ThinQ Range ال جی مجهز به فناوری Air Fry تجربه آشپزی در خانه بهتر می‌شود و تهیه غذا آسان‌تر، سریع‌تر و سالم‌تر خواهد شد.

ال جی در نمایشگاه CES 2020 از سری جدید گاز و فرهای InstaView ThinQ™ Range مجهز به فناوری Air Fry تپره برداری کرد.

این مجموعه محصولات کامل گاز و فر ال جی با دو فناوری سرخ‌کن با هوا و فناوری پرطرفدار اینستاویو مجهز به سرویس خدمات مشتری پیشرفته بر پایه هوش مصنوعی و اتصال به پلت‌فرم آشپزی هوشمند یک پکیج یکپارچه را ارائه می‌دهند که کاربران بتوانند غذاهای مغذی را در خانه خود و در نهایت راحتی طبخ کنند.

با قابلیت جدید Air Fry در فرهای InstaView ThinQ Range ال جی، کاربران می‌توانند غذاهای خوشمزه و سالمی را خودشان در فر تهیه کنند. با این فر به ظرفیت ۶٫۳ فوت، نیازی به هیچ دستگاه سرخ‌کن جداگانه‌ای نیست. به همین علت آشپزخانه کمتر شلوغ می‌شود و در مقایسه با سرخ‌کن‌هایی که غذا باید عمیقا در روغن فرو رود بپزند، غذاهای سالم‌تری را با روغن کمتر خواهید پخت.

ELECTRIC-SINGLE-OVEN-RANGE_SILVER-e1576133404224

فناوری True Convection ال‌جی جریان هوای داغ را با سرعت بالا به گردش می‌اندازد تا غذاهایی طبخ کنید که از بیرون ترد و برشته و از داخل آبدار و خوشمزه‌اند و یکنواخت پخته شده باشند. به همین دلیل، نیاز به پیش گرمایش نیست و غذاها را از فریزر و یخچال می‌توان در فر گذاشت و یکنواخت پخت.

با فناوری اینستاویو و دو ضربه روی شیشه پنجره فر، لامپ فضای داخلی فر روشن شده تا غذا در هنگام طبخ دیده شود. دیگر لازم نیست درب فر را باز کنید و از فرایند پخت بکاهید یا کلید لامپ فر را روشن کنید. علاوه بر این، فناوری EasyClean و Self Clean به حفظ نظافت بیشتر فر برای بهترین و بیشترین عملکرد کمک می‌کند. با قابلیت EasyClean بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی می‌توانید باقیمانده سطحی غذا را با کمک قدرت بخار تنها در ۱۰ دقیقه پاک کنید. قابلیت Self Clean هم از گرمای بالا برای از بین بردن باقیمانده و لکه‌های سرسخت غذا از بدنه داخلی فر کمک می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید