۲۰ فروردین ۱۳۹۹

لپ‌تاپ‌های Gram ال‌ جی 2020؛ سبک و جمع و جور با عمر باتری زیاد

جدیدترین سری محصولات Gram ال‌ جی با شیوه طراحی منحصر به فرد خود، استاندارد جدیدی برای کامپیوترهای قابل‌حمل وضع کرده‌اند و بیشترین نیاز و خواسته‌های کاربران را برآورده می‌سازند.

محصولات ۲۰۲۰ سری لپ‌تاپ‌های Gram ال‌جی همراه با پایبندی به فرمول همیشه برنده این شرکت (سبکی، جمع‌وجور بودن، عمر باتری زیاد)، سطح تازه‌ای از قدرت و کارایی را در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند.

سری جدید لپ‌تاپ‌های ال‌جی به نسل دهم پردازنده‌های Core و گرافیک‌های Iris Plus شرکت Intel مجهز شده‌اند. این واحد‌های گرافیک دو کاناله DDR4 تا ۲۴ گیگابایت توان پردازشی را در اختیار کاربران می‌گذارند. با افزایش دو برابری قدرت پردازش گرافیکی نسبت به مدل‌های سال گذشته، تولید‌کنندگان محتوا اکنون می‌توانند توان و سرعت لازم برای ویرایش ویدیوهای ۴K را در هر زمان و مکانی با خود همراه داشته باشند. گیمرهای حرفه‌ای هم از سرعت و روانی اجرای بازی‌ها شگفت‌زده خواهند شد.

91231565_2726252340834339_7491153037834347109_n

ال‌جی برای اطمینان از کارایی و سرعت ارتباطات بی‌سیم، لپ‌تا‌پ‌های سری جدید Gram را با پشتیبانی از WiFi 6 عرضه نموده که علاوه بر افزایش کارایی، مصرف باتری کمتری هم دارد. با استفاده از قابلیت Mega Cooling System در سری جدید خانواده Gram، ال‌جی کارکرد خنک و بی‌صدا در تمامی شرایط استفاده را فراهم آورده است.

محصولات بازطراحی‌شده ۲۰۲۰ ال‌جی به همراه قابلیت‌ها و امکانات بیشتر، طراحی مینیمالیست و یکپارچه با ظاهری زیبا و شکیل را ارائه می‌دهند. سری جدید لپ‌تاپ‌های LG Gram 15 و LG Gram 14 همچنان به میراث این برند برای ارائه زمان کاربری طولانی با استفاده کمتر از شارژر و راحتی بیشتر کاربر پایبند مانده‌اند. لپ‌تاپ‌های باریک‌ ال‌جی توانسته‌اند برای توانایی‌شان در جای دادن نمایشگر ۱۵ اینچی در بدنه ۱۴ اینچی و نمایشگر ۱۴ اینچی در بدنه طراحی‌شده برای کامپیوتر ۱۳.۳ اینچی تأییدیه‌های صنعتی فراوانی به دست آورند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید