۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

با لپ تاپ ال جی Gram ، مثل رییس‌ها در خانه کار کنید

کجا کار می‌کنید؟ در خانه یا اداره؟ اگر این روزها به دلیل قرنطینه خانگی و حفظ سلامت خود در خانه هستید، با یک لپ تاپ مثل ال جی Gram می‌توانید تمام کارهای اداری خود را در منزل انجام دهید.

لپ تاپ ال جی Gram ندارید؟ حتما به خریدنش فکر کنید زیرا آن قدر قدرتمند و سریع است که در انجام هر وظیفه‌ای بهترین عملکرد را دارد. به لطف وجود پردازنده باورنکردنی در لپ تاپ ال جی Gram شما می‌توانید با سرعت و راندمان بالا کارهای خود را بدون حواس‌پرتی محیط اداری در منزل انجام دهید. علاوه بر این، آنقدر ظریف و سبک است که کار کردن طولانی با آن شما را خسته نمی‌کند.

اگر شما از لپ تاپ خود برای عکاسی، ویرایش و تدوین فیلم یا طراحی و کارهای گرافیکی استفاده می‌کنید، حتما چندبرابر بیشتر از ال جی Gram لذت خواهید برد. آنهایی که شیفته عکاسی هستند معمولا به ویرایش عکس هم علاقه‌مند هستند؛ چه برای خودشان و چه برای مشتری‌هایی که دارند.

93999638_621607732020667_302338251815230276_n

برای این هنرمندان که با ابتکار خود از یک عکس معمولی شاهکار هنری خلق می‌کنند ویرایش عکس و فیلم یک کار آرامش‌بخش است؛ یعنی می‌توانند ساعت‌ها وقتشان را پای لپ‌تاپ بگذرانند و اصلا هم متوجه گذر زمان نشوند.

در واقع، وقتی شما یک لپ تاپ قدرتمند، سبک و سریع مانند ال جی Gram دارید که بر حسب دلخواه شما نمایشگر 14، 15 یا 17 اینچ دارد، از خانه هم می‌توانید تمام کارهایی که در شرکت انجام می‌دادید را به پایان برسانید. در ضمن، دیگر نیازی به کامپیوترهای سنگین و حجیم نیست. لپ تاپ ال جی Gram  آن قدر سبک است که می‌توانید با خودتان هر جایی ببرید و به کارهایتان برسید.

به عنوان مثال، لپ تاپ ال­‌جی Gram 17 بر خلاف آنچه اندازه آن ممکن است نشان دهد، یک دستگاه قابل حمل همه کاره است. با جدیدترین پردازنده نسل هشتم اینتل Core و تا ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4، این لپ‌تاپ حتی هنگام اجرای فایل‌ها و برنامه‌های پر مصرف و سنگین نیز به راحتی و بسیار روان کار را انجام می‌­دهد. لپ‌تاپ به یک درایو SSD 256 گیگابایتی مجهز بوده و دارای یک فضای جداگانه برای SSD اضافی است که امکان ذخیره سازی را دو برابر می‌­کند.

با اینکه معمولا لپ تاپ های ۱۷ اینچ بیش از دو کیلوگرم وزن دارند، ال­‌جی Gram 17 با وزن ۱۳۴۰ گرم خود را به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچ در بازار معرفی کرده است. وزن سبک این مدل کار را برای لذت بردن از صفحه نمایش بزرگ در هر کجا، آسان می­‌کند. علاوه بر این، مدل جدید دارای یک باتری ۷۲ وات با کارایی بالا است که اجازه می دهد با یک بار شارژ تا ۱۹.۵ ساعت شارژ باشید؛ به این معنی که کاربران می‌توانند بدون نگرانی و دنبال پریز برق گشتن، کار بیشتری انجام دهند.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

۱ نظر

شادی ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

اومده توی بازار ایران؟ قیمتش چقدره؟

نظر دهید